Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfan25 schreef:Heeft die Nora hem dan doorverkocht?
Idd niets van aantrekken. Of word je ook zwartgemaakt op internet?
The_Cat schreef:The_Cat schreef:Als ik het even bekijk op facebook heeft ze er eigenlijk gewoon weinig over geplaatst?
Of hem gebruikt om te bedelen over geld als ik kijk naar die link
Paardenfan25 schreef:Word je naam genoemd in de reacties?
Zo nee, dan kan je haar via pb nog een keer vragen om het ware verhaal te vertellen en anders zou ik het laten. Zeker als pony het goed heeft nu. Dit kost je alleen maar energie zo helaas.
Earth schreef:Ah, daar is Norma weer. Ik ben nieuw hier, maar lees lang genoeg mee om die naam te herkennen. Helaas ben je waarschijnlijk opgelicht. Zoek op bokt maar even naar de naam Norma, dan zie je het snel genoeg.
Caira schreef:Earth schreef:Ah, daar is Norma weer. Ik ben nieuw hier, maar lees lang genoeg mee om die naam te herkennen. Helaas ben je waarschijnlijk opgelicht. Zoek op bokt maar even naar de naam Norma, dan zie je het snel genoeg.
Opgelicht is natuurlijk grote onzin, want alles wat bij Norma komt wordt goed verzorgd en gaat nooit meer weg. Maar ja ellende verkoopt natuurlijk, en zij moet het hebben van donaties en een zielig verhaal helpt dan wel...
The_Cat schreef:Paardenfan25 schreef:Je kan ook aangeven de castratie alleen te betalen als ze het ware verhaal vertelt.
Sterkte in ieder geval, naar dat van je goede bedoelingen zo misbruik gemaakt wordt
Of gewoon de castratie niet te betalen als ze er nu toch geld voor krijgt, en je handen ervan af houden
Gody schreef:Caira schreef:Opgelicht is natuurlijk grote onzin, want alles wat bij Norma komt wordt goed verzorgd en gaat nooit meer weg. Maar ja ellende verkoopt natuurlijk, en zij moet het hebben van donaties en een zielig verhaal helpt dan wel...
Dat is zeker zo
En begrijp ik
Maar mijn ware verhaal was ook goed genoeg voor donaties En had mij een beter gevoel gegeven
Vergeet niet dat mijn dochtertje dit ook leest
En ook voor haar is dit alles niet leuk
Caira schreef:Earth schreef:Ah, daar is Norma weer. Ik ben nieuw hier, maar lees lang genoeg mee om die naam te herkennen. Helaas ben je waarschijnlijk opgelicht. Zoek op bokt maar even naar de naam Norma, dan zie je het snel genoeg.
Opgelicht is natuurlijk grote onzin, want alles wat bij Norma komt wordt goed verzorgd en gaat nooit meer weg. Maar ja ellende verkoopt natuurlijk, en zij moet het hebben van donaties en een zielig verhaal helpt dan wel...
Mando schreef:Niet rot bedoeld hoor maar ik vind dit niet paardwaardig dan had je beter de beslissing kunnen nemen om in te laten slapen.
Nu wordt iemand anders ermee opgezadeld want jij kan de lasten niet dragen en daar wordt dan commentaar op gegeven dat vind ik ook niet eerlijk.
Tuurlijk is het niet leuk om je paardje zo te zien maar ik vind ook niet dat ze hier 25 mee hoeven te worden.
Norma vangt de dieren op wat haar siert en natuurlijk vraagt ze donaties en dat krijg je alleen maar door de zielige verhalen.
Maar het begint bij het begin toch?
The_Cat schreef:Paardenfan25 schreef:Je kan ook aangeven de castratie alleen te betalen als ze het ware verhaal vertelt.
Sterkte in ieder geval, naar dat van je goede bedoelingen zo misbruik gemaakt wordt
Of gewoon de castratie niet te betalen als ze er nu toch geld voor krijgt, en je handen ervan af houden