Iedereen bedankt voor de suggesties!
Ineke2 schreef:Praktijk Visdonk? ( zitten omgeving Roosendaal)
Misschien even vermelden welke dierenartsen alvast NIET kunnen.
Ik heb het even nagevraagd. Er is contact opgenomen met Veronique Reusel, maar ivm zwangerschap kon zij zelf niet. Haar collega kan ten vroegste eind volgende week en dat is dus te laat. Verder is Nadia Rossel en Wouter Dierickx gecontacteerd, maar beiden konden niet binnen deze termijn.
Simbaa schreef:Is zeuren hetzelfde als een ervaring delen?
Er wordt gevraagd naar een goede dierenarts voor een keuring. Ik raad er een af. Ja, ik had er destijds wat van moeten zeggen, maar 1) niet iedereen is zo mondig en 2) deze dierenarts was niet echt benaderbaar. Stond al niet open voor vragen en daar werd onaardig op gereageerd, dat maakt feedback geven niet echt makkelijker
Je bent er inderdaad niet bij geweest en ts ook niet. Ik deel mijn ervaring en het is aan ts of ze er wat mee doet/wil. Ik probeer mijn ervaring ook zo objectief mogelijk neer te zetten en te bekijken.
@Eventueel. Dat snap ik heel goed! Fijn om te horen dat er ook goede ervaringen zijn. Dat kan ook niet anders, want Visdonk was me zelfs aangeraden door mijn eigen dierenarts.
Ik was dus ook zeer verbaasd door de gang van zaken. Hopelijk was het een incident. De dierenarts had die ochtend ook een aanvaring gehad met een ander paard en had daardoor fysiek ook last. Misschien dat dat er wat mee te maken had, maar dat is dan niet professioneel.
@Ts. In ieder geval succes met de keuring!
Je ervaring is zeker welkom hoor!
Het is overigens niet voor mijzelf maar voor een stalgenoot. 
JeanneV schreef:Bedoel je dat het paard aanstaande ook maandag gekeurd moet worden?
De dierenarts die dat kan inplannen heeft wel een hele lege agenda en dat is vaak een slecht teken. Bij vrijwel alle grote klinieken duurt het wel een week, soms zelfs 2 weekjes, voordat je terecht kunt voor een keuring.
De keuring moet liefst ten laatste maandag kunnen doorgaan. Hoeft niet perse maandag zelf te zijn, ervoor mag ook.
Het paard is slechts 5 dagen gereserveerd voor mijn stalgenoot. Als de keuring te lang op zich laat wachten, is de kans groot dat het paard doorverkocht wordt wanneer er een andere potentiële koper zich aanbiedt.