Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
m0niekkkie schreef:Ik ben heel tevreden over Siemen Snijders uit Hoornsterzwaag. 35 euro voor bekappen.
Larissajulia schreef:m0niekkkie schreef:Ik ben heel tevreden over Siemen Snijders uit Hoornsterzwaag. 35 euro voor bekappen.
Ik laat mijn merrie ook bekappen door Siemen Snijders en ben hier ook heel erg tevreden over! Mijn merrie had erge platvoeten en hele zachte zolen, maar de smid denkt altijd super mee en ze staat nou duidelijk veel beter op de hoeven! Ze loopt ook weer veel beter dankzij hem.
pearlie schreef:Gerrit Jan Olde Agterhuis uit Rottum. Heeft ruim 25 jaar onze paarden/pony's bekapt. Erg tevreden over en heel redelijk qua prijs.
liespower94 schreef:Wat een fijn topic!
Ik ben ook op zoek in precies dezelfde regio.
Ik had ook Hendrik de vries maar ik was niet tevreden. Hartstikke lieve man hoor maar hij keek niet goed naar de voetjes van mijn mini’s en was in 10 minuten met beide klaar terwijl eentje echt even goed op de voetjes gezet moet worden
Sanet schreef:liespower94 schreef:Wat een fijn topic!
Ik ben ook op zoek in precies dezelfde regio.
Ik had ook Hendrik de vries maar ik was niet tevreden. Hartstikke lieve man hoor maar hij keek niet goed naar de voetjes van mijn mini’s en was in 10 minuten met beide klaar terwijl eentje echt even goed op de voetjes gezet moet worden
Oh dat is jammer!
Mijn oudste merrie staat nu bijna een jaar op aangepast beslag vanwege een blessure, kliniek Emmeloord was daar dik tevreden over.
Ik kan ook altijd goed overleggen met Hendrik als ik iets anders wil of ergens over twijfel.