Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieke schreef:Ik heb even zitten zoeken en het is passier psl dressuur zadel van ik denk 15 jr oud. Zou het vooral zonde vinden als hij nooit meer wordt gebruikt. Hij kan nog heel wat jaren mee.
Liefst had ik hem zelf bewaard, maar de komende paar jaren komt er geen eigen paard.
Oehlala schreef:Ben zelf op zoek naar een hoger segment springkastelen en durf dat tweedehands best aan, alleen er zijn ook gewoon veel aanbieders die dan niet meer reageren als je iets opgemeten wilt hebben, en wel 2000€ voor t zadel willen hebben. Sneu maar dan zul je er echt wel iets voor moeten doen. Uiteindelijk dus bij een zadelmaker gekocht want die reageren wel. Heb zelf mijn zadel via via verkocht.
welmoed__ schreef:Ik heb ook een zadel te koop, raak hem aan de straatstenen niet kwijt.
Ik kom van €275 en staat nu voor €200 maar nog helemaal geen reacties. Drama!
Oehlala schreef:Ben zelf op zoek naar een hoger segment springkastelen en durf dat tweedehands best aan, alleen er zijn ook gewoon veel aanbieders die dan niet meer reageren als je iets opgemeten wilt hebben, en wel 2000€ voor t zadel willen hebben. Sneu maar dan zul je er echt wel iets voor moeten doen. Uiteindelijk dus bij een zadelmaker gekocht want die reageren wel. Heb zelf mijn zadel via via verkocht.
Saaaash schreef:@dianaw33: wat is snel? Ik hoef niet a la minute het zadel te verkopen hoor, met de huidige corona spring ik toch amper. Heb jij enig idee van zadelpassers die dat doen, in de omgeving van Haarlem Noord Holland?
@Vientje: voor jou dezelfde vraag, heb jij misschien iemand die je aanraadt daar in? Ik vind inruilen ook niet erg, geld gaat het mij sowieso toch kosten... maar zou graag niet eerder een zadel kopen dan dat deze weg is (of dus inruilen).
Ik denk dat inderdaad boven de 700,- een goede grens is, merkte toen ik goed zakte in prijs er heel veel belangstelling voor kwam.
dianaw33 schreef:Saaaash schreef:@dianaw33: wat is snel? Ik hoef niet a la minute het zadel te verkopen hoor, met de huidige corona spring ik toch amper. Heb jij enig idee van zadelpassers die dat doen, in de omgeving van Haarlem Noord Holland?
@Vientje: voor jou dezelfde vraag, heb jij misschien iemand die je aanraadt daar in? Ik vind inruilen ook niet erg, geld gaat het mij sowieso toch kosten... maar zou graag niet eerder een zadel kopen dan dat deze weg is (of dus inruilen).
Ik denk dat inderdaad boven de 700,- een goede grens is, merkte toen ik goed zakte in prijs er heel veel belangstelling voor kwam.
Beperk jezelf niet tot je eigen woonplaats. Ik werk met zadelpassers samen die door een groot deel van het land een klantenbestand hebben. Dat je springzadel nog niet verkocht is, heeft uiteraard heel erg met corona te maken: springzadels zijn onder normale omstandigheden juist in deze tijd erg in trek omdat het outdoorseizoen toch meer mensen naar de springles trekt. Dat betekent dus dat het ook voor ons momenteel lastig is om een springzadel te verkopen. Een termijn kan ik je dus onder deze omstandigheden helaas niet geven.