Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niqui schreef:Poko Loco Stables is echt een prachtige stal, maar je moet wel een hele dikke portemonnee meenemen. Stalling kost (vanaf) € 585,00 p.m. En ik vraag me af of de uitrijmogelijkheden ideaal zijn zonder steeds de trailer te moeten gebruiken.
Als dat laatste belangrijk voor je is, dan is Stal de Duinrand in Egmond beter. Ik kan op de website alleen niet zien wat de mogelijkheden zijn om je paard buiten te zetten.
Odetje92 schreef:Tja, dat is inderdaad lastig inschatten met wat jij een 'behoorlijk ruim budget' vind![]()
Stal Koole in Bergen aan de Kanaaldijk? Daar zit ook revalidatie centrum Noord Holland en Koole ruitersport
Cheminee schreef:Welke heb je al bezocht?
Stal fleur
Poko loko
Manege beukers
Marcel beukers
Stal carre
Jet schreef:Ik zou eens informeren bij Marcel Beukers in het Waarland. Ik denk dat die aardig aan je voorwaarden kan voldoen.
Volgens mij heerst momenteel bij Poko Lobo droes, dus dat is voor nu in elk geval geen optie.
Stal Fleur ( Fleur Stables in Oudesluis) is vrij druk en heeft een 20x 40 binnenbak. Wel een 20 x 60 buitenbak.
Stal de Duinrand lijkt me een mooie optie voor je als die plek hebben!
Misschien is de Cobra Ranch in Egmond aan den Hoef nog een optie.
lovecappie schreef:In de Beemster zitten er een aantal, o.a. stal Bon Ami en Yasmin Dressage. Misschien is dat iets?
Ipsilonka schreef:En in dirkshorn bij Margit haitsma?
Rivjenn schreef:Ipsilonka schreef:En in dirkshorn bij Margit haitsma?
Dit is idd ook een hele mooie accomodatie!
Of anders misschien stal Cobra?
bobje26 schreef:Uitrijdmogelijkheden een harde eis? Er is vrij weinig tenzij je echt aan de duin-kant gaat zitten, maar is vaak druk/manege..
bobje26 schreef:Haha die stallen zou ik ook niet aanraden, persoonlijk.
Taams kun je zo het Twiske in, maar is voor jou wel echt ver denk ik (en erg groot).. Ik stuur je even een priveberichtje als je dat goed vindt?
ierusju schreef:Ik sta zelf bij stal baltus. Is wel groot. Staan nu 50 pensionklanten.
Maar er is een binnenbak, een eb en vloed buitenbaan. En er wordt nu een binnen longeerbaan gemaakt.
Er is alleen geen (actuele) site, dus dat maakt het lastiger voor jou om dat te zien
ierusju schreef:Ik sta zelf bij stal baltus. Is wel groot. Staan nu 50 pensionklanten.
Maar er is een binnenbak, een eb en vloed buitenbaan. En er wordt nu een binnen longeerbaan gemaakt.
Er is alleen geen (actuele) site, dus dat maakt het lastiger voor jou om dat te zien
lianne125 schreef:ierusju schreef:Ik sta zelf bij stal baltus. Is wel groot. Staan nu 50 pensionklanten.
Heb even op Facebook gespiekt en daar komt wel wat voorbij. Alleen is het hier mogelijk om je paard individueel naar buiten te doen? Dat is namelijk ook een ding waar ik geen concessies op wil doen. (gelieve geen commentaar hierop)