Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VuurVleugels schreef:De enige stal die ik ken in Soest is naar mijn mening ook gelijk de allermooiste van Nederland: de PaltzerhoeveSchitterend paddock paradise met paardenwelzijn héél hoog in het vaandel. Een dikke aanrader!
Cryssie schreef:Stoethoeve: binnenbak 20x40 of zelfs iets kleiner. Gehele jaar weidegang. Geen idee wat er bij de prijs inbegrepen zit.
Pronk: 230 euro. Gehele jaar weidegang, wachtlijst, bak is beter geworden, all in alleen zelf voer kopen.
Wegerif: wachtlijst. Zit op 280 volgens mij. Winter paddock zonder hooi, zomer weidegang. Zon en feestdagen zelf uitmesten, krachtvoer zelf kopen. Zo het bos in. Bak is redelijk.
Biltseweg 32. Verhuurt stallen a 400 euro, als ze al niet omhoog is gegaan. Bak is heel slecht!!
Richting Lage Vuursche: particulier. Verhuurt geen stallen. Zit een springruiter.
Scarlett89 schreef:Ook bedankt. Maar nogmaals... Hoe kom ik in contact met stoethoeve pronk en wegerif? Hoe kom je aan die info? Ik kan nergens verdere gegevens of website oid van deze stallen vinden... Ik weet ook geen exacte adressen dus waar ik evt langs zou kunnen gaan. Ik zou graag van te voren eerst bellen of mailen maar kan behalve de namen hier op bokt dus geen verder info vinden online...
Liesje1611 schreef:Ik heb jaren geleden stage gelopen bij de Stoethoeve. Dit is hun website: http://www.stoethoeve.nl/index.htm
NatasjavE schreef:Wat Cryssie zegt.
Stalling is voor een buitenbox nu 295
Daarvoor wordt:
Stal dagelijks gemest behalve op zo’n en feestdagen
Binnen en buiten gezet
Winter paddock zomer weidegang
Ruimvoldoende hooi
Staan op stro
Bak redelijk tot goed.
Longeerbak
Direct aan het ruiterpad.