Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Een van onze paarden is kort geleden overleden en we hebben daardoor binnenkort een plekje vrij in Maria Hoop. Ze lopen hier dag en nacht buiten, overdag op de wei, krijgen onbeperkt hooi, we hebben elektra, verlichting en warm water, bos op loopafstand, en een buitenbak. Alleen geen verlichting in de buitenbak.
Hier in de buurt zit ook de stal Gimando, die staat erg goed bekend. Maar ik weet niet of ze nog plek hebben.
Ma_n0n schreef:Oh dat is bij u zelf thuis?
Heeft u een adres of telefoonnummer?
Ma_n0n schreef:Joan73 schreef:Een stukje noordelijk zit Stal Melis in Belfeld, misschien een ritje waard om eens te gaan kijken? Heb er graag gestaan
Komen de paarden daar dagelijks buiten? Ik ga daar van het weekend eens kijken denk ik
8nnemiek schreef:Ma_n0n schreef:Oh dat is bij u zelf thuis?
Heeft u een adres of telefoonnummer?
Het perceel is van mijn vader, en ik woon zelf in de woning er naast. Het paard van mijn vader heeft jarenlang mijn tinker gezelschap gehouden, maar is dus kort geleden ingeslapen, waardoor er een plekje vrij is voor een paard dat hopelijk ook weer goede maatjes kan worden met de mijne.
We wonen op de Springweg in Maria Hoop. Als het je wat lijkt dan wil ik wel een pb'tje sturen met wat meer info
Ma_n0n schreef:@joan waarom ben je er weg gegaan mag ik vragen?
Niekj_Jente schreef:Ma_n0n schreef:En meer in het zuiden iemand een idee?
Bij Beek/Geleen stal Karabelen, zelf sta ik kleinschalig in Schinnen maar de paarden hebben ieder een eigen weide daar. Ben zelf ook opzoek naar iets waar ze in een kudde buiten staan..