Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMyrnavG schreef:Ik woon in de buurt en ben vaak langs een stal gereden toen ik nog in Culemborg werkte. Je moet wel eerst met het pondje over maar als dat geen probleem is zal ik aankomend weekend even checken hoe die heette
Suzanne F. schreef:Ik denk dat Marius toch wel een van de betere stallingen in Culemborg is. Is het omdat je volpension wil met mesten?
SusanH schreef:Ik ken alleen manege Ravenswaaij goed. Voldoet aan de eisen van jouw lijstje. Paarden worden goed verzorgd en de bakken zijn prima. Stal de Kooihoeve heeft een vriendin van ons gestaan. Die van haar kwam vaak buiten, als je met anderen binnen/buiten zetten kan regelen was het destijds (paar jaar terug) wel mogelijk om ze vaker/langer buiten te hebben.
Wiwabalia schreef:SusanH schreef:Ik ken alleen manege Ravenswaaij goed. Voldoet aan de eisen van jouw lijstje. Paarden worden goed verzorgd en de bakken zijn prima. Stal de Kooihoeve heeft een vriendin van ons gestaan. Die van haar kwam vaak buiten, als je met anderen binnen/buiten zetten kan regelen was het destijds (paar jaar terug) wel mogelijk om ze vaker/langer buiten te hebben.
Heb ik geïnformeerd, maar hun hebben alleen boxen vrij op basis van zelf mesten en dat wil ik eigenlijk niet.. mijn moeder woont ook niet om de hoek, dus met vakanties en dergelijke is het prettig dat ik weet dat ze niks tekort komt en elke dag een schoon bed heeft.
November108 schreef:Ik sta op Den Heuvel mocht je nog vragen hebben. Heb het er al 3 jaar goed naar mijn zin.
Jessica007 schreef:Ik sta op de Paardenheerlijkheid dus mocht je daar vragen over hebben kan je me pb-en.
Wiwabalia schreef:Jessica007 schreef:Ik sta op de Paardenheerlijkheid dus mocht je daar vragen over hebben kan je me pb-en.
Hier ben ik geweest. Goede stal voor de paarden, maar voor zover ik kon zien was de bak enkel zand? En bij slecht weer heel nat?
Ook gaan wij redelijk wat op pad met het paard (met de trailer) en de weg was nogal hobbel de bobbel..
Wiwabalia schreef:Jessica007 schreef:Ik sta op de Paardenheerlijkheid dus mocht je daar vragen over hebben kan je me pb-en.
Hier ben ik geweest. Goede stal voor de paarden, maar voor zover ik kon zien was de bak enkel zand? En bij slecht weer heel nat?
Ook gaan wij redelijk wat op pad met het paard (met de trailer) en de weg was nogal hobbel de bobbel..
SusanH schreef:Is Zoelen nog te doen voor je? Manege de Lingebrug ken ik ook nog. Geen idee wat de prijzen zijn en hoe het voor de pensionpaarden geregeld is. Maar accommodatie is wel netjes.
Wiwabalia schreef:November108 schreef:Ik sta op Den Heuvel mocht je nog vragen hebben. Heb het er al 3 jaar goed naar mijn zin.
Hier ben ik geweest. Zag er netjes en goed uit, echter wel zelf mesten of laten doen (maar dit was erg duur, en gaf de staleigenaresse ook aan om het te ontmoedigen). Volpension is eigenlijk wel een harde eis i.v.m. ook een druk leven naast de paarden. Ik kom 6 keer per week bij mijn paard, dus ben geen persoon die maar 2 of 3 keer per week gaat maar ik wil echt de mogelijkheid bij overwerken/etentjes/vakantie/etc om een keer een avond of dag te laten schieten of voor mezelf om te ruilen zonder dat mijn paard hier de dupe van is.
Vroeger was mijn moeder back-up maar die wonen nu te ver om tijdens een vakantie op terug te vallen, vind dat ik dat niet kan maken.
November108 schreef:Ah ja dat snap ik. Laten mesten komt er idd wel een ruim bedrag bij op, maar wel onder je budget nog toch? De ervaring hier wel is dat stalgenoten elkaar altijd helpen met overwerken en ziektes etc., we helpen elkaar echt onderling. We maken ook een vakantierooster, dan mesten we elkaars stallen ook op basis van vrijwilligheid. En dat gaat echt super!