Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kendra schreef:Niet dat ze het zelf gaat doen, maar vraag Loes Corsel eens. Die heeft veel goeie leerlingen waar vast iemand tussen zit...(en als ze les hebben van Loes komt het helemaal goed).
Orchidee14 schreef:Kendra schreef:Niet dat ze het zelf gaat doen, maar vraag Loes Corsel eens. Die heeft veel goeie leerlingen waar vast iemand tussen zit...(en als ze les hebben van Loes komt het helemaal goed).
Zie dat ze in Coevorden zit. Dat is een hele mooie dressuurstal en die vallen over het algemeen niet onder het kopje "normale prijzen"![]()
Zal ongetwijfeld heel goed zijn maar ik heb geen sportambities.
belle_boef schreef:Daar zit je met wegbrengen al snel aan. Stalgeld is gemiddeld al €250 dus kosten voor het rijden vallen dan nog mee als je daar dan 400€ voor rekent en je paar elke dag gereden wordt.
Dan zal je al bijna iemand moeten zoeken die aan huis komt.
Orchidee14 schreef:Klopt helemaal maar er is ook nog een tussenweg. Paard zal daar wel gestald moeten worden en als ik de faciliteiten zo zie zal dat niet goedkoop zijn.
prugelpiet schreef:Orchidee14 schreef:Klopt helemaal maar er is ook nog een tussenweg. Paard zal daar wel gestald moeten worden en als ik de faciliteiten zo zie zal dat niet goedkoop zijn.
Ik denk dat je het nogsteeds niet goed begrijpt. Loes Corsel heeft ongetwijfeld een heel groot netwerk van paardenmensen. Daar zitten er echt wel 1 of 2 tussen die paarden doorrijden/zadelmak maken. Daarvoor hoeft je paard echt niet bij Loes te staan, maar ze zou je eventueel wel wat namen kunnen geven.
Pascalle90 schreef:Zit ton duivenvoorden ook niet in die omgeving? Die is ook erg goed en ik weet van hem dat je kan kiezen om het trainen door een leerling van hem onder zijn toezicht te laten doen.
Kendra schreef:Het ligt er heel erg aan wat je doel is, dat moet je duidelijk aangeven.
Als wij een paard wegbrengen moet ie er echt beter van worden.
Ik breng ze dus liever een maand naar een goede ruiter dan 2 naar een gemiddelde.
Maar als je ze ook een tijdje kwijt wilt/moet kan ik me voorstellen dat je een andere keus maakt.
Orchidee14 schreef:Pascalle90 schreef:Zit ton duivenvoorden ook niet in die omgeving? Die is ook erg goed en ik weet van hem dat je kan kiezen om het trainen door een leerling van hem onder zijn toezicht te laten doen.
Geen flauw idee. Ik ben hier in de omgeving nog totaal niet bekend dus die namen zeggen mij niets. Zal eens googlen.