Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamaramonse schreef:In februari dit jaar besloten dat ik toch voor een ander paard ging,mijn grote vriendelijke reus was na 4 jaar toch geen match. Via onze stal bij Dirk terecht gekomen. Hij plaatste zelfs een aantal merries bij ons zodat ik kon proberen. De merrie die ik gekocht heb heb ik 6 wk op proef gehad en na een keuring van mijn eigen veearts ,ja dat mag allemaal, heeft Dirk een service laten zien die je niet vaak tegenkomt. Voor een goed bedrag mijn paard ingeruild en de manier waarop Dirk hem mee nam was zo lief en vriendelijk.
Na 2 weken was de merrie echter kreupel. Bleek later dat de smid flinke fouten gemaakt heeft. Dirk gaf echter meteen aan dat als zou blijken dat er een verborgen gebrek was ik 6 mnd garantie had en dat we samen zouden kijken voor een oplossing. Hij is gaan zoeken.naar de achtergrond van mijn merrie en heeft echt zijn best gedaan.
Gelukkig was er niets mis en geniet ik nog elke dag van onze Deliza. Mocht ik nog een paard willen kopen dan weer via Dirk. Hij levert al jaren jonge paarden bij ons op stal, en natuurlijk moet je ieder paard laten keuren voor je een aankoop doet maar ik kan een slecht woord verzinnen over de wijze van handelen van Dirk van den Hout.
anjali schreef:Fijn dat er ook een goede review is.Ze hebben er veel keuze. Ik ben er wel eens gaan kijken maar het paard waar ik voor kwam was al verkocht.Men zegt dat je ze op proef mag. Dan is er toch niet zo veel risico?
anjali schreef:Tamaramonse schreef:In februari dit jaar besloten dat ik toch voor een ander paard ging,mijn grote vriendelijke reus was na 4 jaar toch geen match. Via onze stal bij Dirk terecht gekomen. Hij plaatste zelfs een aantal merries bij ons zodat ik kon proberen. De merrie die ik gekocht heb heb ik 6 wk op proef gehad en na een keuring van mijn eigen veearts ,ja dat mag allemaal, heeft Dirk een service laten zien die je niet vaak tegenkomt. Voor een goed bedrag mijn paard ingeruild en de manier waarop Dirk hem mee nam was zo lief en vriendelijk.
Na 2 weken was de merrie echter kreupel. Bleek later dat de smid flinke fouten gemaakt heeft. Dirk gaf echter meteen aan dat als zou blijken dat er een verborgen gebrek was ik 6 mnd garantie had en dat we samen zouden kijken voor een oplossing. Hij is gaan zoeken.naar de achtergrond van mijn merrie en heeft echt zijn best gedaan.
Gelukkig was er niets mis en geniet ik nog elke dag van onze Deliza. Mocht ik nog een paard willen kopen dan weer via Dirk. Hij levert al jaren jonge paarden bij ons op stal, en natuurlijk moet je ieder paard laten keuren voor je een aankoop doet maar ik kan een slecht woord verzinnen over de wijze van handelen van Dirk van den Hout.
Fijn dat er ook een goede review is.Ze hebben er veel keuze. Ik ben er wel eens gaan kijken maar het paard waar ik voor kwam was al verkocht.Men zegt dat je ze op proef mag. Dan is er toch niet zo veel risico?
Ladygiroc schreef:Ondanks dat ik je wantrouwen snap Dioxide ken ik ook wel succesverhalen van deze stal hoor.
Ken de verhalen van beide zijdes, paard met kronkel ingeruild zien worden waarbij een leuk goedgekeurd paard voor teruggeruild is. Manege paarden die het al een aantal jaar niet onverdienstelijk doen, ken er zelfs 1 die nu GP loopt maar idd ook kapotte, kreupele en knettergekke paarden vandaan zien komen (en weer terug).
Onder aan de streep blijft het zelf gewoon opletten en keuren. Eigenlijk net als overal.
N0a schreef:Toen ik op zoek was naar een paard daar ook iets leuks gezien. Toen ik de vraagprijs vroeg werd er niks over gezegd ook geen indicatie. Moest maar komen kijken (2 uur rijden). Nou dan liever niet.
tyleysmiley schreef:Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met deze stal, al van jaren terug zelfs. Ze dachten enorm mee, paard kon mee op proef en werd gratis gebracht, niks was teveel moeite. Ook mocht ik daar zo vaak heen als ik gewild had, maar omdat ik paard op proef nam, heb ik dat niet gedaan.
Ook wel eens een pony verkocht aan hun en ook dat ik ontzettend netjes gegaan.
Ik zou er zo weer een paard vandaan halen
Dioxide schreef:anjali schreef:Fijn dat er ook een goede review is.Ze hebben er veel keuze. Ik ben er wel eens gaan kijken maar het paard waar ik voor kwam was al verkocht.Men zegt dat je ze op proef mag. Dan is er toch niet zo veel risico?
Dit is de eerste post van een nieuw account en dan zó lovend over een stal waar bakken kritiek over komem van links en rechts. Ik zou het met een korreltje zout nemen als ik jou was.