Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StillAngel schreef:Bedankt voor jullie reacties!
Ik verwacht dat iemand met mij mee kijkt om te beoordelen of het paard bijvoorbeeld zuiver loopt en gewoon de lijst met dingen die je moet zien voordat je een paard koopt. Misschien word ik wel veelste verliefd en zie ik het niet helder meer haha. Mijn vriend gaat wel mee maar hij vroeg laatst nog wat een halster was dus daar heb ik qua paardenkennis weinig aan haha.
Dieselpaard schreef:troi schreef:Tip: Filmpjes maken en je netwerk rondsturen. Daar zie ook zelf achteraf vaak meer op dan ter plekke.
En nog een tip: niet gelijk beslissen. Laat het thuis op je inwerken en bel die mensen later nog op om je besluit te vertellen...
StillAngel schreef:Bedankt voor jullie reacties!
Ik verwacht dat iemand met mij mee kijkt om te beoordelen of het paard bijvoorbeeld zuiver loopt en gewoon de lijst met dingen die je moet zien voordat je een paard koopt. Misschien word ik wel veelste verliefd en zie ik het niet helder meer haha. Mijn vriend gaat wel mee maar hij vroeg laatst nog wat een halster was dus daar heb ik qua paardenkennis weinig aan haha.
StillAngel schreef:Lieve mensen,
Ik heb er inmiddels 3 bezichtigd en ben heel enthousiast over de 3de, een leuke ouderwetse fjord. Zou iemand op whatsapp kunnen beoordelen hoe hij loopt enzovoort? Ik heb wat filmpjes laten maken.
Ik ga zaterdag voor de 2de keer heen. Als iemand nog mee wil (onder Hoofddorp), heel graag.