Het is bedoeld als pensioenplekje, er wordt niet meer met de merrie gereden.
Weinig eisen; alleen veel weidegang en betrokken mensen, met aandacht voor het paard en omgeving Apeldoorn graag.
Wie heeft er goede ideeën? Alles is welkom.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantj__ schreef:Fellor schreef:Lindehoeve
Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die positief zijn over de Lindenhoeve. Ik ken meerdere mensen die in die omgeving wonen die zeggen dat ze daar nooit hun paard heen zouden brengen. Maar op de website komt het allemaal zo mooi en kundig over. Dus ik ben wel benieuwd naar ervaringen. Maar miss is dat een beetje off-topic.
Myfairytale schreef:Anoeska27 schreef:
Dank je! Deze kende ik nog niet.
Ga ik zeker even bekijken en aan haar doorgeven.Fellor schreef:Lindehoeve
Dank je!
Heb je zelf ervaring met de Lindehoeve? Deze hebben we al wel op het lijstje staan om te bezoeken.
tiwi1969 schreef:Lindenhoeve stonden de jonge paarden er afgelopen zomer niet zo fraai bij. Het was droog, daar kunnen ze niks aan doen, maar in de wei lag maaisel uit de slootkanten, bruine rotte zooi, paarden hadden honger en zochten ertussen naar wat eetbaars. Later werd er wel een baal voordroog in de wei gezet, maar eerst mochten ze er alleen naar kijken omdat hij naast het weiland stond.
Landgoed de Ploeg heeft veel weiland beschikbaar en als je voor 24/7 buiten gaat is de Silverdas een aanrader.
Oudjes die veel individuele zorg nodig hebben staan top bij stal het Vossenbroek.