Ik heb de afgelopen jaren weinig gereden. Ik ging wel regelmatig mij met vriendinnen naar wedstrijd, clinics of les. Zo bleef ik toch een beetje een band houden met de paardensport. Sinds een tijdje heb ik weer een eigen paard. Helaas heeft ze vorig jaar een blessure gehad en konden we een jaar niet rijden.

Ik heb vroeger altijd fanatiek gereden. Springen, crossen en dressuur. Ik leste veel en reed naast mijn eigen paard ook andere paarden.
Ik mis het fanatieke rijden heel erg. Ik ben het lanterfanteren een beetje zat.....
Nu vroeg ik mij af bij wie jullie lessen. Waarom bij hem/ haar. Wat is zijn/haar visie. En wat vindt je daar fijn aan. Ik probeer me een beetje te oriënteren. Maar vraag mij ook oprecht af hoe iemand bij “ de juiste” instructeur komt.
Ik ken wel wat instructeurs en heb nu ook bij twee instructeurs gelest. Maar na twee x bij beiden te hebben gelest twijfel ik nog wel. Mijn paard is niet de makkelijkste. Snel gespannen, zet lichaam vast en erg sensibel.
Ik woon zelf in Gelderland. Vandaar mijn vraag voor instructeurs in Gelderland. Wie weet vind ik via bokt een goede match