Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bren979 schreef:Ik ben op zoek naar een goede pensionstalling in de omgeving van Amersfoort.
Max 30 minuten met de auto rijden naar de stalling.
Liefst dichtbij het bos en dat de paarden veel (minimaal halve dag) buiten komen, in paddock en zomers in de weide.
Ik heb ondertussen al veel (online) gezien maar hoor graag ervaringen van jullie.
Waar mijn interesse naar uit gaat;
Soest/ Stal van Helden. Hoorde dat ze zomers in de weide kunnen, maar niet voor halve dagen?? Maar meer voor langere periode?? Is het weiland niet dicht bij de stal gelegen?
Baarn / Stal Evers, inloopstal. Is dat geschikt voor een 1.75 m grote KWPN ruin?
Woudenberg, Beau Dandy's / Wereldpaarden. Lekker dicht bij het bos maar volgens mij geen toezicht 's nachts ?? En veel verloop ? Komt wat rommelig over, heb er vorig jaar een rondleiding gehad en was niet overtuigd.
Nijkerk / Slichtenhorst. Vooral de paddock paradise spreekt mij erg aan. Wel jammer dat het niet dicht bij het bos ligt.
Achterveld / Aarderhoeve. Hoe zijn hier de uitrij mogelijkheden? Valleitrail? Is dat leuk?
Mochten jullie nog andere leuke stallen weten, laat het me graag weten!
Dichtbij het bos en dat de paarden veel buiten komen!
jetm schreef:Je zou SparklingApp hier op Bokt eens een berichtje kunnen sturen. Zij is (net als ik) Centered Riding instructrice en de laatste keer dat ik haar sprak was ze al heel ver met haar nieuwe Hit-Aktief stal in Nijkerk (misschien dezelfde als ajesca123 bedoelt ?).
Ik heb toen foto's op haar mobiel gezien en het zag er prachtig uit. En zo te horen een paarden- en mensenparadijs.
Volgens mij (weet ik niet helemaal zeker) heb ik wel eens een lesje gegeven op de Palzerhoeve (in Soest).
Was in ieder geval een prachtige stal en fantastische buitenbak.
superpony schreef:bren979 schreef:Ja Aarderhoeve lijkt mij ook niet ideaal om buiten te rijden.
Het is zoeken naar een speld in de hooiberg
Deze stal heeft juist aansluiting op de valleitrail, dus lijkt me wel.
bren979 schreef:Iemand bekend met stal Schaerweijde in Zeist? Zit toch bij de Mac Donald in de buurt?
bren979 schreef:Iemand bekend met stal Schaerweijde in Zeist? Zit toch bij de Mac Donald in de buurt?