Zoals het er nu uitziet omgeving Velp, Dieren, Eerbeek, Laag Soeren, Beekbergen, Loenen.
Maar Renkum, Doorwerth, Hoenderloo, Schaarsbergen en Otterlo behoren ook tot de mogelijkheden.
Het is dus nog wel wat rekbaar

Mijn eisen:
- 24/7 in een groep buiten met schuilmogelijkheid ivm stofallergie. Hit Actief of paddock paradise zijn zeker ook een optie. Paardlief is zeer sociaal en onderdanig. Zoekt de confrontatie niet op, maar speelt wel graag op zijn tijd, zoekt graag contact met andere paarden zonder opdringerig te worden.
- mogelijkheid om eigen krachtvoer te geven. Dit kan ik zelf geven, hoeft niet per sé door pensionhouder gedaan te worden.
- (zo goed als) onbeperkt ruwvoer
- (buiten)bak, verlichting is een pré, bak in de buurt waar in gereden mag worden is ook prima.
- op loopafstand van het bos
- bij voorkeur volpension. Af en toe een rondje mesten en zelf voeren is geen probleem. Maar omdat ik de 1e tijd nog in de Randstad werk, is volledig doe het zelf nog even geen optie. Misschien wel in de toekomst.
- Kast of ruimte voor een westernzadel en overige spullen. Of ruimte om zelf een kast mee te nemen (is al aanwezig)
- Max 250,-
Ik ben gewend om kleinschalig te staan en heb ook jaren bij mensen aan huis gestaan. Dus ook dat is zeker een optie. Ik ben zelf niet zo moeilijk, mijn paard moet het vooral goed hebben, dan is het voor mij ook goed.