Onder voorbehoudt ben ik opzoek naar een volpension om mijn paard te stallen, ivm toekomstige drukke baan en nog lopende HBO studie. Ik zoek een stalletje waar het geen ramp is als ik het een dag echt niet red om langs te gaan. Een stal waar dus voor mijn paard alles gedaan wordt.
Wel heb ik 5 eisen. Stallen die één van deze eisen niet hebben hoeven niet aangeboden te worden. Deze punten zijn voor mij heel belangrijk namelijk.
De prijs maakt niet uit, maar niet veel meer dan €400 per maand zou toch wel fijn zijn

- Minimaal 5 uur buiten in de zomer en winter. Wei of paddock maakt niet uit. Paarden worden binnen en buiten gezet door stal. Mogelijkheid voor 's nachts op stal.
- Wordt gevoerd
- Stal wordt gedaan
- Hindernismateriaal aanwezig (of in ieder geval te mogelijkheid tot springen, wik het materiaal zelfs zelf nog wel aanschaffen)
- Omgeving [plaats], heb haar het liefst wel in de buurt van huis. Maar stallen op de route van [plaats] naar [plaats] mogen ook aangeboden worden.
( - Een binnenbak zou fijn zijn maar is absoluut geen must. Als er geen binnenbak is is een altijd te rijden buitenbak wel een eis)
Heel klein dingetje... Ik wil er niemand mee voor het hoofd stoten, en bedoel het niet verkeerd dus vat het ook niet verkeerd op en neem deze beschrijving met een korreltje zout.
Maar ik ben niet opzoek naar een grote (dressuur)stal waar voornamelijk "uit de hoogte" (wedstrijd)ruiters staan. De stallen die bekent staan om alle luxe voor de ruiter en de 'mensen met veel geld' is niet waar wij ons thuis gaan voelen.
Ik ben een springruiter in hart en nieren, maar nog veel meer een boscross ruiter met een hoog 'lol met je knol' gehalte die niet meer actief is in de wedstrijdsport.
Ik sta liever op een paddock-paradise met alleen een goede buitenbak dan op een grote chique dressuurstal.
Nogmaals, ik bedoel dit niet verkeerd dus neem het alsjeblief wel met een korreltje zout

Ik hoop dat jullie wat suggesties hebben!
Het belangrijkste is dus dat ik een dagje over zou kunnen slaan als het even te druk is, zonder dat mijn paard daar onder lijdt. De pony verdient gewoon haar beweging, eten en een schoon stalletje en daar wil ik dan best wat meer voor betalen