Problemen met divoza

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Problemen met divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 00:30

Meer mensen die problemen met ze hebben?

3 weken terug een dekje besteld met geborduurde tekst (staat levertijd 3 dagen) 1,5e week later mijn dekje pas binnen. Verkeerd lettertype.

Ik gebeld, nee hoor mevrouw hier staat sierlijk (ik wilde blok letters) (er stonden 2 orders en ze hebben zelf zonder te vragen welke juist was de verkeerde geannuleerd) aldus sierlijke letters, niet wat ik wilde. Dekje kon niet terug maar kon wel een nieuwe krijgen met korting.

Dat maar gedaan, betaal link van ze gehad en de rest moest vanzelf gaan.

Vandaag na een week mijn nieuwe dekje binnen, wel blok letters, maaar ... met een spelfout! :0
Het is toch niet te geloven! (Het vorige dekje was wel juist gespeld)

Meteen maar weer een mail gestuurd en nu wachten op antwoord.

Ben ik de enige waar het gewoon steeds niet goed gaat? (Echt super balen want mijn sponsor ruiters wachten nu al 3 weken op hun juiste dekje en nu duurt het waarschijnlijk weer een week)

Lotte_Wessel

Re: Problemen met divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 00:46

Hier.. heb een dekje besteld en had 7 dagen levertijd. Inmiddels 3 weken en nog niets vernomen. Tevens andere bestelling van beugels, 1 dag levertijd maar nog steeds niet verzonden. Gebeld om te annuleren en geld terug te krijgen aangezien ze het ergens anders gewoon gelijk hadden, zou geld terug krijgen maar excuus was dat bestelling niet goed was binnen gekomen? Nu 3 dagen later nog geen bevestiging dat bestelling is geannuleerd en geen geld terug. Daarnaast wordt er niet geantwoord op mail die ik een week geleden had verstuurd. Als je ze gemaild heb zul je dus waarschijnlijk even moeten wachten. Bij mij in ieder geval een ruime week.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 07:43

Het kan overal weleens mis gaan.
Persoonlijk heb ik in al die jaren en ik bestel echt mega veel bij Divoza nog nooit een probleem gehad die niet opgelost is.
Met al die bestellingen en wensen kan het wel eens zijn dat er wat fout gaat. Uiteindelijk komt het echt wel goed maar soms duurt dat inderdaad even.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 07:48

Ik heb juist goede ervaringen Divoza. Tuurlijk kan er wat mis gaan maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Natuurlijk is het voor jou nu heel vervelend en een spelfout is heel slordig. En mijn ervaring is wel dat het vaak wat langer duurt voor je reactie krijgt op je mail. Misschien helpt het om te bellen, bij mij was het toen laatst snel opgelost.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 07:51

Ik had het een tijdje terug met een deken die ik besteld had via de site en zou ophalen in de winkel,na een paar weken maar gebeld en bleek hij allang binnen te zijn maar ze hadden gewoon niet gebeld.
Dus geld terug gevraagd en dat was geen probleem maar na 2,5 week nog geen geld.deken uiteindelijk opgehaald en gelijk retour gedaan.
Kan gebeuren maar vond het wel raar.

Niello

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 08:42

Mijn bestelling zou op voorraad zijn, maar kwam na meerdere telefoontjes van mij,pas na 4 weken binnen zonder excuus.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 08:46

Ik heb echt nog nooit problemen gehad bij divoza.
Ooit wel een keer gehad dat t lang duurde voor m'n pakketje kwam, ze waren m vergeten om m bij de bezorger af te geven ofzo. (Tijdje terug, precies weet ik niet meer).

Ik gebeld, hij was er met een dag + een zak met paaseitjes + een hoevenkrabber + een halstertouw + een kortingsbon.
Geen idee of ze t bij iedereen deden ivm Pasen, maar ik vond het niet zo erg (met name de eitjes niet :+)

karelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 08:47

Ik heb het gehad met een rijjasje. Was direct leverbaar stond erbij. Na een week nog niks gehad. Mail gestuurd, kreeg ik netjes antwoord op dat er wat fout gegaan was. Zou de volgende dag mn jasje binnen hebben. Maar na 3 dagen nog niks gekregen. Weer een paar keer gemaild. Nooit geen antworrd op gekregen. Dus toen na weer een week maar gebeld. Zou s middags terug gebeld worden. Dus niet. Volgende dag weer gebeld en toen best een beetje boos geworden. En toen kon t ineens wel want twee dagen later had ik mn jasje eindelijk binnen. dat t fout gaat kan gebeuren, maar dat ze niet reageren op mail en niet terugbellen vind ik echt niet netjes. Dus voor mij eens maar niet weer.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 09:03

TS, super vervelend en vooral frustrerend als het niet gaat zoals afgesproken. Misschien een idee om een volgende keer naar een borduuratelier in de buurt te zoeken. Die zullen met alle liefde dekjes borduren naar jouw zin. Zul je wel zelf de dekjes moeten aanleveren, maar dat is met een aantal paardenwinkels in de buurt niet zo'n probleem (of je gaat naar de markt in Purmerend, waar Ooteman staat). ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:07

Hier ook ervaring met bestellen van producten waarbij staat dat het direct leverbaar zou zijn, en dat er weken overheen gingen voordat het een keer binnen was. Als je met enige spoed iets nodig hebt, dan is dat in elk geval geen winkel die ik zou aanraden.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:12

Werkelijk in mijn hele paardrijdende leven nog NOOIT een probleem mee gehad. Nooit een verkeerde bestelling, nooit een verkeerde levertijd, nooit ook maar iets verkeerd. Ik heb 100% vertrouwen in dit bedrijf.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:32

Niet de bestelling, maar bij de divoza hebben ze blijkbaar ook moeite met laarzen aanmeten. Ik heb veel te hoge en brede laarzen mee gekregen met het verhaal dat ze nog zouden zakken. Na weken deden ze nog zeer en waren mijn knieholtes kapot dus maar terug gegaan. Neehoor de laarzen waren prima maar ze konden ze wel even oprekken, dan zouden ze beter passen.
Tijdens het oprekken zijn de laarzen gescheurd en mocht ik komen om nieuwe uit te zoeken. Weer opnieuw aangemeten en bleek dat alle aangemeten maten niet klopten. Nu gelukkig wel laarzen die goed passen.
Iemand bij mij op stal had ook verkeerd aangemeten laarzen meegekregen, en de zadelpasservice hoor ik ook alleen maar slechte verhalen over..

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:51

Hier ook een keer gehad dat het een paar dagen langer duurde en ze ook nog het hoofdstel waren vergeten, maar kreeg netjes een nieuwe opgestuurd die er wel de dag erop was :)

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:01

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Divoza! Bestel er al jaaaaren en nooi tproblemen gehad!
Heb wel een keer een cap besteld, koste 299,- en met korting was het een mooie prijs, kreeg ik een cap van 150,- meer thuis. Netjes contact opgenomen en teruggestuurd en snel had ik de goede cap binnen.
Heel netjes afgehandeld! Andere producten komen ook altijd netjes op tijd binnen. Laatst had ik een cap besteld (toevallig weer een cap :P) en dat zou 7 dagen duren ongeveer, ik had hem 2 of 3 dagen later al in huis! Top service dus! :D

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:16

Ooteman is gestopt met de markt...

Shenavallie schreef:
TS, super vervelend en vooral frustrerend als het niet gaat zoals afgesproken. Misschien een idee om een volgende keer naar een borduuratelier in de buurt te zoeken. Die zullen met alle liefde dekjes borduren naar jouw zin. Zul je wel zelf de dekjes moeten aanleveren, maar dat is met een aantal paardenwinkels in de buurt niet zo'n probleem (of je gaat naar de markt in Purmerend, waar Ooteman staat). ;)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 19:45

xmarliez schreef:
Het kan overal weleens mis gaan.
Persoonlijk heb ik in al die jaren en ik bestel echt mega veel bij Divoza nog nooit een probleem gehad die niet opgelost is.
Met al die bestellingen en wensen kan het wel eens zijn dat er wat fout gaat. Uiteindelijk komt het echt wel goed maar soms duurt dat inderdaad even.

Daar heb je gelijk in hoor maar vind het wel heel slordig, 1e keer kan ik snappen, idd ook gemaild netjes korting gehad op een nieuwe, en die nieuwe dus met spelfout.
kan 1x gebeuren maar 2x bij dezelfde klant en 3 weken moeten wachten op 2 dekjes terwijl levertijd 3 dagen staat dan verwacht je ze ook binnen 3 dagen te hebben, niet 3 weken, vooral als je ze dus op tijd nodig hebt (in mijn geval as woensdag al) vind ik dat echt heel slordig

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:31

Rivjenn schreef:
Ooteman is gestopt met de markt...

Shenavallie schreef:

Oh, dat wist ik niet. Ik zag ze een tijdje terug nog in Purmerend staan met hun wagen. Weet alleen niet meer of dat op dinsdag of vrijdag was. Zijn ze abrupt gestopt dan (of is het inmiddels alweer langer geleden dan dat ik in Purmerend was)?

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:42

hier juist wel goede ervaringen, zowel in de winkel (enschede) als online.
Ook laarzen laten aanmeten en prima voor elkaar. Kwamen eerder binnen dan verwacht. Stiksel was iets anders dan verwacht (gaven ze zelf direct aan voordat ze ook nog maar uit de doos waren) en kreeg zelf de keus of ik ze wel zo wou of dat ze toch teruggestuurd zouden worden en nieuwe gemaakt zouden worden.

Ook met de zadelpasservice goede ervaringen (al ligt het er misschien wel aan wie je er bij hebt)
Vorige zadel (passier) zat een leerfout in waardoor het leer afbladerde binnen een paar maand. Ze hebben vanuit Passier hetzelfde zadel laten opsturen, netjes bezorg en het andere zadel weer teruggestuurd naar de fabriek om nieuwe zweetbladen op te laten zetten en ook weer netjes thuis afgeleverd gekregen. Nu sinds een jaar een nieuw zadel omdat paard eruit gegroeid was en nog steeds erg blij mee :)

Online ook nooit iets verkeerd gegaan.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 21:45

ik had voorheen ook altijd goede ervaringen met ze, maar hoor de laatste tijd vaker dat het een rommeltje is daar en dingen fout gaan (zit overigens geen divoza bij mij in de buurt dus altijd online besteld)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:47

Nog nooit problemen gehad met Divoza :) En bestel best vaak wat.

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:03

Ik heb ooit petrielaarzen aan laten meten...kostte me ruim 850 euro incl op maat maken, allereerst duurde de levertijd minstens 4 weken langer als gezegt, vervolgens kom ik de laarzen ophalen nadat ik 4 x gebelt heb en toen te horen kreeg dat de laarzen al 1,5 week bij hun lagen...ga ik ze passen, kloppen alle maten helemaal niet...zowel de voetmaat als kuitmaat als hoogtemaat klopte niks van, overigens had ik de rijlaars met rits tot aan de hak besteld en waren de ritsen tot de enkel gemaakt.
Dus heb ze niet meegenomen en betreffend persoon van de winkel opnieuw mijn maten opgemeten en opgeschreven, ze zouden de laarzen aanpassen en anders nieuwe maken. Toen binnen 2 weken toch al nieuwe laarzen...erg snel vond ik zelf dus ik happy want dan kon ik ze toch nog voor mijn schoolexamen inrijden en gebruiken.
Kom ik daar aan, wederom verkeerde schoenmaat, 2 verschillende kuitmaten (1,5cm verschil ertussen) en wederom de hoogtemaat 3 cm te hoog, de rits was dit keer wel goed gezet.
Al met al kon de divoza niks meer voor mij die en moest ik toen der tijd de laarzen maar meenemen zoals ze toen waren...
Laarzen voor dik 850 euro gekocht, heb ze 1 x gepast en uiteindelijk verkocht voor 150 euro...

Nee hoor, voor mij never nooit geen divoza meer.
De zadelpasservice van divoza leek slaat ook nergens op, vriendin van me zocht een zadel voor een breed paard, zadel aangemeten, zelf weinig verstand ervan...paard liep na een paar weken nog niet lekker en.dus andere zadelpasser erbij...niks te beginnen met het zadel, boom was te smal, ruimte tussen de kussens was te smal, kussens te kort...overigens zat er ook een scheur in de boom...

Nope...divoza is niet mijn winkel...fijn als een ander goede ervaringen.heeft...maar voor mij nooit weer...

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:29

Misschien verschilt het ook per filiaal? Mijn ervaring komt, net als hierboven, van divoza in Leek :j

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:46

Ik ben eigenlijk ook heel tevreden. Zowel online als in de winkel. Toevallig vanmiddag nog een rijbroek en polo besteld!

Ik heb wel is een rijbroek gehad waarvan de anti slip losliet. Eerst gezeik gehad, maar ik had al contact met de leverancier gehad erover ook, dus wist dat het een fout was die al bekend was. Uiteindelijk filiaalmanager erbij gehaald en de juiste bon erbij (divoza dacht dat het om een 2 jaar oude broek ging ipv half jaar oud) en dit is toen prima opgelost!

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:55

Ik kom nooit meer bij divoza.

Regendeken gehaald ala 130 euro met goeie ribstof.

Komen we op stal aan, deken gerafeld als een jutte zak.
Nou terug naar de divoza, ja maar mevrouw dit komt toch echt door een paard. En een regendeken is niet bestemd voor buiten te dragen hoor.

Nergens een tegemoetkoming niks.
Sindsdien hebben ze ons niet meer gezien :j

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:59

kim_1990 schreef:
Ik heb ooit petrielaarzen aan laten meten...kostte me ruim 850 euro incl op maat maken, allereerst duurde de levertijd minstens 4 weken langer als gezegt, vervolgens kom ik de laarzen ophalen nadat ik 4 x gebelt heb en toen te horen kreeg dat de laarzen al 1,5 week bij hun lagen...ga ik ze passen, kloppen alle maten helemaal niet...zowel de voetmaat als kuitmaat als hoogtemaat klopte niks van, overigens had ik de rijlaars met rits tot aan de hak besteld en waren de ritsen tot de enkel gemaakt.
Dus heb ze niet meegenomen en betreffend persoon van de winkel opnieuw mijn maten opgemeten en opgeschreven, ze zouden de laarzen aanpassen en anders nieuwe maken. Toen binnen 2 weken toch al nieuwe laarzen...erg snel vond ik zelf dus ik happy want dan kon ik ze toch nog voor mijn schoolexamen inrijden en gebruiken.
Kom ik daar aan, wederom verkeerde schoenmaat, 2 verschillende kuitmaten (1,5cm verschil ertussen) en wederom de hoogtemaat 3 cm te hoog, de rits was dit keer wel goed gezet.
Al met al kon de divoza niks meer voor mij die en moest ik toen der tijd de laarzen maar meenemen zoals ze toen waren...
Laarzen voor dik 850 euro gekocht, heb ze 1 x gepast en uiteindelijk verkocht voor 150 euro...

Nee hoor, voor mij never nooit geen divoza meer.
De zadelpasservice van divoza leek slaat ook nergens op, vriendin van me zocht een zadel voor een breed paard, zadel aangemeten, zelf weinig verstand ervan...paard liep na een paar weken nog niet lekker en.dus andere zadelpasser erbij...niks te beginnen met het zadel, boom was te smal, ruimte tussen de kussens was te smal, kussens te kort...overigens zat er ook een scheur in de boom...

Nope...divoza is niet mijn winkel...fijn als een ander goede ervaringen.heeft...maar voor mij nooit weer...

Ik heb ook zoiets gehad bij Divoza Zoetermeer maar bij mij is het beter opgelost.

Ook Petrie laarzen in de winkel laten aanmeten. Wilde de Olympics in het donkerbruin. Okee prima. 10 weken wachten. Stonden er opeens rode die ik niet paste. Verkeerde kuitmaat. Opnieuw opgemeten. Weer 10 weken wachten. Toen was er weer iets mee. Weet even niet meer wat. (Het is al een aantal jaar geleden) toen uiteindelijk voor de derde keer besteld en toen kwamen eindelijk de goede laarzen. Ze hebben wel elke keer netjes hun excuses aangeboden en uiteindelijk hoefde ik maar de helft af te rekenen in plaats van de volle mep. Ik zou eigenlijk 500 euro moeten afrekenen voor de laarzen en door al het gedoe hebben ze er 250 euro van gemaakt. Dus dat vond ik wel netjes.