Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Shenavallie schreef:TS, super vervelend en vooral frustrerend als het niet gaat zoals afgesproken. Misschien een idee om een volgende keer naar een borduuratelier in de buurt te zoeken. Die zullen met alle liefde dekjes borduren naar jouw zin. Zul je wel zelf de dekjes moeten aanleveren, maar dat is met een aantal paardenwinkels in de buurt niet zo'n probleem (of je gaat naar de markt in Purmerend, waar Ooteman staat).
xmarliez schreef:Het kan overal weleens mis gaan.
Persoonlijk heb ik in al die jaren en ik bestel echt mega veel bij Divoza nog nooit een probleem gehad die niet opgelost is.
Met al die bestellingen en wensen kan het wel eens zijn dat er wat fout gaat. Uiteindelijk komt het echt wel goed maar soms duurt dat inderdaad even.
Rivjenn schreef:Ooteman is gestopt met de markt...Shenavallie schreef:TS, super vervelend en vooral frustrerend als het niet gaat zoals afgesproken. Misschien een idee om een volgende keer naar een borduuratelier in de buurt te zoeken. Die zullen met alle liefde dekjes borduren naar jouw zin. Zul je wel zelf de dekjes moeten aanleveren, maar dat is met een aantal paardenwinkels in de buurt niet zo'n probleem (of je gaat naar de markt in Purmerend, waar Ooteman staat).
kim_1990 schreef:Ik heb ooit petrielaarzen aan laten meten...kostte me ruim 850 euro incl op maat maken, allereerst duurde de levertijd minstens 4 weken langer als gezegt, vervolgens kom ik de laarzen ophalen nadat ik 4 x gebelt heb en toen te horen kreeg dat de laarzen al 1,5 week bij hun lagen...ga ik ze passen, kloppen alle maten helemaal niet...zowel de voetmaat als kuitmaat als hoogtemaat klopte niks van, overigens had ik de rijlaars met rits tot aan de hak besteld en waren de ritsen tot de enkel gemaakt.
Dus heb ze niet meegenomen en betreffend persoon van de winkel opnieuw mijn maten opgemeten en opgeschreven, ze zouden de laarzen aanpassen en anders nieuwe maken. Toen binnen 2 weken toch al nieuwe laarzen...erg snel vond ik zelf dus ik happy want dan kon ik ze toch nog voor mijn schoolexamen inrijden en gebruiken.
Kom ik daar aan, wederom verkeerde schoenmaat, 2 verschillende kuitmaten (1,5cm verschil ertussen) en wederom de hoogtemaat 3 cm te hoog, de rits was dit keer wel goed gezet.
Al met al kon de divoza niks meer voor mij die en moest ik toen der tijd de laarzen maar meenemen zoals ze toen waren...
Laarzen voor dik 850 euro gekocht, heb ze 1 x gepast en uiteindelijk verkocht voor 150 euro...
Nee hoor, voor mij never nooit geen divoza meer.
De zadelpasservice van divoza leek slaat ook nergens op, vriendin van me zocht een zadel voor een breed paard, zadel aangemeten, zelf weinig verstand ervan...paard liep na een paar weken nog niet lekker en.dus andere zadelpasser erbij...niks te beginnen met het zadel, boom was te smal, ruimte tussen de kussens was te smal, kussens te kort...overigens zat er ook een scheur in de boom...
Nope...divoza is niet mijn winkel...fijn als een ander goede ervaringen.heeft...maar voor mij nooit weer...