Vandaag is de echte wanhoop begonnen...
Ik heb een super leuke fries met een pittig korte rug... Vandaag ben ik bij countrymill geweest en hebben we zeker 30 zadels gepast. De zadels die bij mijn paard goed lagen kreeg ik enorm last van mijn rug en zat ik voor geen meter in. Andere zadels waar ik goed op zat, lagen niet lekker bij mijn merrie.
Uiteindelijk wel geteld 1 zadel gevonden dat zowel bij mij goed lag, als bij mijn paard. Maar ver boven mijn budget (lees, 3500 euro)
Op advies van Countrymill toch maar even verder kijken omdat hun ook niet alle merken en types zadels hadden......
Wat ik zoek:
- Zadelmaker komt op locatie maar heeft *veel* zadels bij zich om te passen.
- Het liefst een zadelmaker die alles bij elkaar heeft met een rijbak om de zadels te proberen.
- Gediplomeerde zadelmaker!!!
- Omgeving Gelderland of misschien net over de grens van een andere provincie maar niet meer dan 1.5 uur rijden vanaf Ede...
Ik weet dat hier al veel topics over zijn maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer!!

Hier boven een foto van mijn merrie!
en niet genoeg steun in het zadel ben ik gaan kijken naar een ander zadel. Er waren 4 verschillende mensen waaronder 2 zadelpassers die aangaven dat het zadel op mijn paardje goed lag, en ik ook goed zat, achteraf dus niet. Ben nu 2 jaar verder...