Ik ben de wanhoop een beetje nabij en heb daarom een vrij bizarre vraag. Hopelijk kan bokt mij helpen! Ik heb een rondleiding en clinic bij academy bartels gewonnen. Helaas leent mijn manege geen paarden uit waarop ik de clinic zou kunnen rijden. Mijn bijrijdpaard breekt de trailer af als hij er te lang op staat en zijn eigenaresse kan niet mee, dus dat is ook geen optie. Ik heb een manege in de buurt benaderd maar er nog geen reactie van gehad...
Kortom: weten jullie of er een stal is die een paard/pony hiervoor zou willen uitlenen (er mogen twee personen van die stal mee)? Of kennen jullie heeeeel toevallig iemand in de buurt van stal bartels die daar wel een rondleiding zou willen als ik in ruil daarvoor op zijn/haar pony een clinic zou mogen rijden?
Ik ben heel leuk en je kan je denk ik prima een dag met mij en alle anderen op stal bartels vermaken
Ik hoor het heel graag, en voor meer info kun je absoluut een PBtje sturen!Info over deze dag:
- Zaterdag 19 november
- 11 uur welkom
- Ergens 30-45 minuten een clinic rijden
- Rondleiding & clinic van Imke
- 16:00 afsluiting (uit mijn hoofd)

).
).
Ik ga het vast nog 100x zeggen (dus bereid je alvast maar voor), maar ik vind het geweldig en haast niet te geloven dat je dit wilt doen! Ongelooflijk bedankt dat je hier moeite in wilt steken want je bent mij helemaal niks verplicht en doet dit zomaar. Ik vind het echt fantastisch en kijk er heel erg naar uit om Dragan en jou te ontmoeten!