Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bianca_whiz schreef:Hallo allemaal,
Kan iemand mij helpen of zijn/haar ervaring met mij delen?
Ik ben opzoek naar stalling in Soest en wil zaterdag even een rondje gaan rijden en zoek naar tips om zeker even langs te gaan!
De stallen waar de paarden niet buiten komen sla ik over.. Tevens de stallen waar ze in de zomer niet op de weide komen.
In de nacht op stal zou ik wel fijn vinden, als dat alleen in de winter en bij slecht weer is vind ik dat ook prima.
Als er uitrijmogelijkheden zijn hecht ik niet zoveel waarde aan een binnen of verlichte buitenbak.
Ik ben ook bereid om te helpen met het een of ander.
Ik ben totaal niet bekend in Soest dus de enige info die ik heb is van internet.
De menschool in Soest spreekt mij wel aan, iemand een idee of daar nog plek is?
Verder heb ik gelezen dat de kaasboerderij ook een pensionstal heeft maar op hun site zie ik daar niks van terug, iemand een idee?
Wat ik heb begrepen zit de stoethoeve vol en heeft een wachtlijst.
Misschien weet iemand iets wat kleinschalig is en geen website heeft?
Alvast heel erg bedankt! Enne degene met DE tip krijgt een grote zak wortels van me!!!
Bianca_whiz schreef:En vol pension houdt daar in dat echt alles gedaan wordt? Binnen en buiten zetten, mesten, voeren of moet je zelf wel iets doen?
Cryssie schreef:Stal Wegerif: Zit tegen de Biltseweg aan. Goede stal. Tegen het bos Lage Vuursche aan. Redelijke bak. Paarden gaan in de winter op de paddock en zomer weiland. Volgens mij 275
Succes.
Koper schreef:Als je het vermoeden hebt ga je niet de weg op met je paard. Ik kan niets verzinnen waarbij je het risico neemt. Het is niet dat er in geen velden of wegen andere paarden te bekennen zijn.
NatasjavE schreef:Cryssie schreef:Stal Wegerif: Zit tegen de Biltseweg aan. Goede stal. Tegen het bos Lage Vuursche aan. Redelijke bak. Paarden gaan in de winter op de paddock en zomer weiland. Volgens mij 275
Succes.
Als kleine aanvulling.
Bak is verbeterd(geen Achterberg kwaliteit) . Binnenbox 265( kan inderdaad ook 270 zijn) buitenbox 285.
Exclusief krachtvoer.
Staan op stro.
Erg goed hooi.
Alleen een wachtlijst.