Epplejeck ervaringen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

72Melanie27

Epplejeck ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 11:42

Hoi!

Om te beginnen: ik zag wel topics over dit onderwerp, maar deze waren al een jaar oud.

Ik wil graag setjes kopen, limegroen of lichtblauw. Op dit moment zag ik een aanbieding van Epplejeck.
Nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn qua levertijd en kwaliteit.

Groetjes! *\o/*

anne_bento

Re: Epplejeck ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:51

Ik bestel er niet heel vaak maar de keren dat ik besteld heb was de levertijd erg snel en kwaliteit prima, goede ervaringen dus!

Mypegasuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:52

In ej Nieuwegein vind ik de dames erg behulpzaam en vriendelijk

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:53

Kwaliteit is prima!
Levertijd heel verschillend van de volgende dag in huis tot 1 a 2 werkdagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:59

De levertijd vond ik niet fantastisch, ik heb wel eens drie weken moeten wachten op een deken die ik eigenlijk met redelijke spoed nodig was. Volgens de site was hij op voorraad, maar kreeg hem toch pas veel later. De rest kreeg ik toen wel gewoon op tijd geleverd. Kwaliteit vind ik verder prima.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:59

Ik heb alleen wel een keer laaaaaaaaang kunnen wachten op bestelde handschoentjes. De rest van mijn bestelling kwam erg snel maar die handschoentjes niet. Daar kreeg ik ook bericht over dat ze nagezonden zouden worden maar dat duurde maar en duurde maar. Uiteindelijk heb ik ze maar geannuleerd, dit ging zonder problemen en het geld had ik ook erg snel weer op mijn rekening.

Over het algemeen heb ik een goede ervaring met EJ, vind het alleen lastig in de winkels dat alles op maat hangt en niet op de soort/kleur broek. Vind je een leuke broek, past ie niet in maat X moet je zoeken of ie toevallig nog tussen maat Y hangt.. Dat zoekt toch een stuk makkelijker als dezelfden bij elkaar hangen :') Klein detail.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:02

Ik heb nog nooit problemen gehad met de EJ, ik haal daar ook veel liever mijn spullen dan bij bijvoorbeeld de divoza. Goedkoper, goede kwaliteit en prima hulp. Wel heb ik dit alleen met de ruiter artikelen aangezien ik geen eigen paard heb.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:10

Ik heb een keer iets besteld, omdat het in de winkel niet op voorraad was. Ik heb een winkel dicht bij in de buurt. Toen was het product binnen 2 dagen geleverd.

Over de winkel ook prima winkel.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:14

Ik ben werkzaam geweest als staigiare bij Epplejeck (breda) :)

Zelf ook vaker bij EJ besteld en altijd een hele goede service. Ook als je iets in de winkel niet kunt krijgen proberen ze het bij een ander filiaal te verkrijgen!

En om er nog even aan toe te voegen. Heb er echt met heeeeel veel plezier gewerkt. Tot nu toe de beste werkgever ooit :) een gezellig team. Een leiding gevende die niet de rol van baas op zich nam etc.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:51

Poeh spreek mij niet van Divoza. Sinds ik EJ heb ontdekt ben ik volledig om. Of een heel eind moeten rijden voor de dichtstbijzijnde winkel met een rot sfeer en als ik bestelde duurde het eeuwen (lees: half jaar wachten op een rijbroek en dus maar geannuleerd toen ik er weer aan dacht, was m alweer vergeten). Dat is bij EJ stukken beter geregeld.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:27

En hoe zijn ze met rijlaarzen en prijs? Is dat een beetje te doen qua prijs en dan het liefste leren laarzen?

celine_l

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:44

Ik heb ook meerdere malen wat bij Epplejeck besteld, nooit problemen gehad, en ook prima prijs/kwaliteit verhouding. Heb er (nog) nooit rijlaarzen gekocht maar weet wel dat ze niet absurd duur zijn.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:46

Oke toppie dan ga ik daar eens kijken. +:)+

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:48

EJ hele goede ervaringen mee :)

Wil nu eigenlijk dingen bestellen, maar heb er echt geen 3 nodig :') (3=2 actie nu)

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:50

Ik ben ook wel tevreden met ej.
Heb een aantal X wat besteld en kwam allemaal op de afgesproken dag binnen.

Helaas vind ik de medewerkers van EJ Heemskerk 3x niks. (kan natuurlijk veranderd zijn) erg onvriendelijk en totaal niet behulpzaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:57

Ik "haat" EJ! Heb er meerdere nare ervaringen en zal er dan ook nooit meer een cent uitgeven.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:57

Ik heb alleen maar goede ervaringen met ej
Leveringen van 1 tot 3 dagen na m'n bestellingen volkomen normaal dus
Prijzen zijn goed en ze hebben een groot assortiment personeel in Eindhoven ben ik redelijk over te spreken
Alleen toen ik vroeg of ze ook hoofdstel tassen hadden kreeg ik me n iets wat vreemd antwoord "die hebben we niet wie gebruikt die in vredesnaam die heb je echt niet nodig totaal overbodig"
Nou ik bedenk zelf wel wat ik wel en niet overbodig vind :+

Reden dat ze zo verschillen met divoza is dat ze tegen elkaar op concurreren de eigenaren zijn 2 broers eerst samen in divoza met ruzie uit elkaar
Eentje is toen ej begonnen en die heeft bij de hypostore aangeklopt of andersom geen idee en de eigenaar van hypostore investeerd in ej
Daarom gaan de hypostores ook over in ej
Ej heeft ook afspraken met bepaalde leveranciers die mogen niet leveren aan divoza anders stopt ej met afname van de producten en aangezien ej inmiddels vele malen groter is kiest z'n leverancier wel eieren voor z'n geld

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:03

Ik ga altijd vanuit België naar EJ Eindhoven.
Altijd heel behulpzaam, heb eens met springschoenen daar gestaan gehad die ik pas gekocht had en na 1x gebruiken kapot waren, heb gratis andere mee gekregen!

En raar maar waar mijn borsttuig, neusriemen, ... houden zich langer mooi van leder dan menig andere dure merken die ik heb liggen en gehad heb.

Mijn voorkeur gaat voor alles haast naar Epplejeck!
Bestellen nog niet gedaan gehad (paard chronisch ziek geworden en niet meer gereden kunnen worden).
Maar dat zal ik zeker ook nog wel doen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:07

Nikki schreef:
Ik "haat" EJ! Heb er meerdere nare ervaringen en zal er dan ook nooit meer een cent uitgeven.

Nou, gooi die ervaringen eens in dit topic. Daar is het voor en voor sommige mensen zou het wel eens kunnen helpen als ze ook de negatieve kanten weten.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:11

Maureen_M schreef:

Zelf ook vaker bij EJ besteld en altijd een hele goede service. Ook als je iets in de winkel niet kunt krijgen proberen ze het bij een ander filiaal te verkrijgen!

En om er nog even aan toe te voegen. Heb er echt met heeeeel veel plezier gewerkt. Tot nu toe de beste werkgever ooit :) een gezellig team. Een leiding gevende die niet de rol van baas op zich nam etc.

Ik kom met regelmaat bij EJ in Breda en ik ben erg tevreden over de producten en de kwaliteit daarvan. En ik vind het erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Laatst namen ze alle tijd om een bodyprotector aan te passen bij mijn dochtertje. Ze mocht ook op een bok op een zadel zitten om te passen hoe hij dan zat. Ze namen uitgebreid de tijd en we zijn goed geïnformeerd.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:27

funnyhorses schreef:
En hoe zijn ze met rijlaarzen en prijs? Is dat een beetje te doen qua prijs en dan het liefste leren laarzen?

Geweldig! Gewoon van het eigen merk heb ik prima laarzen voor een prima prijsje gevonden. Drie jaar geleden en nogsteeds prima, niks kapot niks geschuurd, alleen aan de binnenkant want dunner geworden maar dat krijgt elke laars.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:31

Erg fijne winkel! In Drachten is het een outlet, dus daar krijg je standaard 15% korting. :j

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:32

Delphi schreef:
Maureen_M schreef:

Ik kom met regelmaat bij EJ in Breda en ik ben erg tevreden over de producten en de kwaliteit daarvan. En ik vind het erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Laatst namen ze alle tijd om een bodyprotector aan te passen bij mijn dochtertje. Ze mocht ook op een bok op een zadel zitten om te passen hoe hij dan zat. Ze namen uitgebreid de tijd en we zijn goed geïnformeerd.

Aah wat leuk om te horen!

Zou er zo terug gaan werken maar ik was toen enkel voor de stage in Breda. Ben woonachtend in Maastricht en dat is wat ver voor dagelijks op en neer reizen :=

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:37

Ik ben redelijk tevreden met EJ. De levertijden zijn best snel, maar de tuigage van het eigen merk vind ik niet om over naar huis te schrijven.
De overige niet verzorgingsproducten (dekens dekjes kleding) van het eigen merk zijn best oke. De verzorgingsproducten (borstels shampoo elastiek enz enz) zijn prima.

Kom er liever dan bijvoorbeeld de hypo of de divoza.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:41

friendly schreef:
Ik heb alleen wel een keer laaaaaaaaang kunnen wachten op bestelde handschoentjes. De rest van mijn bestelling kwam erg snel maar die handschoentjes niet. Daar kreeg ik ook bericht over dat ze nagezonden zouden worden maar dat duurde maar en duurde maar. Uiteindelijk heb ik ze maar geannuleerd, dit ging zonder problemen en het geld had ik ook erg snel weer op mijn rekening.

Over het algemeen heb ik een goede ervaring met EJ, vind het alleen lastig in de winkels dat alles op maat hangt en niet op de soort/kleur broek. Vind je een leuke broek, past ie niet in maat X moet je zoeken of ie toevallig nog tussen maat Y hangt.. Dat zoekt toch een stuk makkelijker als dezelfden bij elkaar hangen :') Klein detail.

Vind ik een goede!
Ik ben altijd opzoek naar de EJ Sparkle rijbroek, die zit zoooo onwijs fijn! Vorige keer moest ik maatje groter. Kon 'm niet vinden. Verkoopster ook niet. Uiteindelijk hing die bij een maatje 38. :')