ik ben voor mijn shet opzoek naar een goedkope paardentandarts in de omgeving van Albergen (twente).
Weet iemand een goedkope paaardentandarts die goed werk levert?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kaatje77 schreef:Duur of goedkoop dat maar niks uit. Goed dat is wat telt. Lopen er genoeg rond waar je de hoofdprijs voor betaald en flutwerk leveren.
Jan Meijer is inderdaad een vakman. Ook Spencer Schuman kan ik je aanraden. En ik heb een hele waslijst met mensen die ik je absoluut af kan raden. Laatst heeft er zelfs 1 een paard van een kennis doodgespoten![]()
Vond die kerel al niet goed met paarden omgaan en dat voorgevoel is nu ook zeker werkelijkheid geworden......
En wie was dat als ik vragen mag want ik heb mn twijfels over sommige
NatasjavE schreef:Tandarts niet op besparen. Hoefsmid inderdaad ook niet.
Onnodig veel betalen moet je niet doen maar zeker aan verkeerde zuinigheid doen.

Jet schreef:Gohya, ken je deze site van John Kegge: http://happyhorse-paardentandarts.webs.com/ ? Hij staat overigens niet bij één van de lijsten waarvan hier de links zijn gegeven. Misschien staat op deze site wel een ander telefoonnummer dan dat jij hebt.