Paardentandarts omgeving Albergen (twente)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperone

Paardentandarts omgeving Albergen (twente)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-16 13:13

Hallo,

ik ben voor mijn shet opzoek naar een goedkope paardentandarts in de omgeving van Albergen (twente).
Weet iemand een goedkope paaardentandarts die goed werk levert? :)

Albert

Re: Paardentandarts omgeving Albergen (twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:58

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:16

veel tandartsen zijn ook dierenarts

MaaikeMarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 08:12

Ik zoek ik ook nog een goede tandarts in dezelfde hoek! Tandartsen zijn helaas niet goedkoop.. Heb gehoord dan Jan Meijer niet zo duur is...

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:20

Duur of goedkoop dat maar niks uit. Goed dat is wat telt. Lopen er genoeg rond waar je de hoofdprijs voor betaald en flutwerk leveren.

Jan Meijer is inderdaad een vakman. Ook Spencer Schuman kan ik je aanraden. En ik heb een hele waslijst met mensen die ik je absoluut af kan raden. Laatst heeft er zelfs 1 een paard van een kennis doodgespoten :oo
Vond die kerel al niet goed met paarden omgaan en dat voorgevoel is nu ook zeker werkelijkheid geworden...... ;(

Pepperone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 17:25

kaatje77 schreef:
Duur of goedkoop dat maar niks uit. Goed dat is wat telt. Lopen er genoeg rond waar je de hoofdprijs voor betaald en flutwerk leveren.

Jan Meijer is inderdaad een vakman. Ook Spencer Schuman kan ik je aanraden. En ik heb een hele waslijst met mensen die ik je absoluut af kan raden. Laatst heeft er zelfs 1 een paard van een kennis doodgespoten :oo
Vond die kerel al niet goed met paarden omgaan en dat voorgevoel is nu ook zeker werkelijkheid geworden...... ;(

Daar heb je gelijk aan maar als je er 100 euro voor betaald terwijl je voor het zelfde werk ook 50 euro kan bespaar ik liever mn centjes en neem die van 50 :D En wie was dat als ik vragen mag want ik heb mn twijfels over sommige :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:29

Helthuis uit Weerselo

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 20:30

Je mag me wel namen pb en waar je je twijfels over hebt . Ik ga hier verder niks openbaar neerzetten.

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 20:49

Goedkoop is duurkoop.

Sanne Landman.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:03

Ja zeker, ik snap niet dat mensen een hoefsmid met twee tientjes naar huis sturen en de tandarts met vijf tientjes......

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:06

Tandarts niet op besparen. Hoefsmid inderdaad ook niet.

Onnodig veel betalen moet je niet doen maar zeker aan verkeerde zuinigheid doen.

MaaikeMarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:16

NatasjavE schreef:
Tandarts niet op besparen. Hoefsmid inderdaad ook niet.

Onnodig veel betalen moet je niet doen maar zeker aan verkeerde zuinigheid doen.

Dit bedoelde ik dus ook met tandarts is niet goedkoop. Een goede tandarts steekt werk en tijd in je paard. En tijd (en werk) is geld! Man/ vrouw moet er vaak ook van leven....

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 13:55

Goedkoop is onmogelijk voor een paardentandarts. Verdoven, behandeling en brandstofkosten hebben ze allemaal.

Sanne Landman heb ik ook gehad voor het eerst afgelopen week. Goed bevallen zij is rustig naar het paard. Legt uit wat ze doet en waarom. Zij heeft een all-in prijs. Je weet precies waar je aan toe bent. Er zijn ook veel die een basisprijs hanteren maar alles los berekenen waardoor je, als er het nodige aan gebeuren moet alsnog duur uit bent.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 17:02

http://www.equineservices.nl/De_Paardentandarts, hier vind je uitleg over hoe verschillende paardentandartsen te werk gaan en of ze een goede ( is dure) opleiding hebben gedaan of niet. Jouw "paardentandarts" van € 50,00 heeft misschien ooit een cursusje om de hoek gedaan ergens, terwijl die van € 100,00 of € 150,00 gecertificeerd dierenarts is, die een uitgebreide opleiding in Amerika heeft gedaan en ook jaarlijks bijscholingen volgt. Je snapt wel hoe ik erover denk en dat ik liever meer geld uitgeef aan een goede paardentandarts dan dat ik € 50,00 weggooi aan iemand die kijkt en zegt dat alles er goed uitziet en je dat niet zelf laat voelen voor en na zijn werk.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:02

En hoeveel van die paardentandartsen die veel geld nemen zijn goed? Opleiding zegt helemaal niks. Zijn er genoeg die bij een branche aan zijn gesloten maar missen wel die dosis paardenverstand wat hen juist tot een vakman maakt.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:13

Ik heb ooit ook gedacht dat ik net zo goed een goedkope tandarts kon nemen. Laten we het zo stellen: paardlief was net zo goed af geweest als ik gewoon niemand had laten komen.
Ik heb mijn lesje wel geleerd (en ik ben niet de enige waarbij dit gebeurd is met die persoon). Ik bespaar niet meer op de tandarts :n

Sanne Landman is hier eerder al genoemd, daar ben ik wel heel tevreden over.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:30

Kaatje77, noem ze maar op van de lijst waar ik de link van heb gegeven die die dosis paardenverstand missen. En iemand die razendveel van paarden weet, is zonder gedegen opleiding echt geen goede paardentandarts hoor.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:04

Ik heb jarenlang Axel gehad van Enterbroek, na zijn emigratie zijn we overgestapt naar Helthuis.

Inmiddels heeft Annemieke K.eu.s het stokje van Axel overgenomen. Geen idee hoe haar referenties tot op heden zijn?!

Hier op stal zie ik Sanne Landman half jaarlijks voorbij schuiven

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 00:06

Nee Annemiek wordt ik niet heel enthousiast van prima dierenarts hoor maar moet nog wel ervaring op doen is mijn gevoel.

Hier Sebastiaan ardesch gehad en goed bevallen. Sanne hoor ik ook goede verhalen over en volgens mij is bij m'n vriendin Marlous Meinders geweest ook vakkundig.

Kaatje ben ook benieuwd waar jij slechte ervaring mee hebt. Ik ben altijd bang voor prutsers.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 05:15

Kaatje, ik ben wel benieuwd naar de personen die jij niet hoog hebt zitten, dat ze mooie huizen hebben etc. kan ook aan andere zaken liggen dan het paardentandarts zijn. Dat zegt me niets. Maar die echt hun werk niet goed doen, daar ben ik wel benieuwd naar.

Wendy, jij hebt het over 3 meer, hier op stal komt er ook eentje, die doet er zeker 15 op een dag. De mijne maximaal 8.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 07:31

Moderatoropmerking:
Twee berichten zijn verwijderd. Een bericht was niet neutraal genoeg geschreven en een ander bericht had het bericht gequote. De posts op ED moeten voldoen aan [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten en op dit forum wordt strenger gemodereerd dan op andere fora. Ik wil jullie vragen om deze regels en richtlijnen in acht te nemen en goed door te nemen voordat je een post doet.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:01

John Kegge,alleen weet ik niet of die het nog steeds doet? ik krijg n.l. geen contact meer met hem,niet via mail,niet via de app.
Weet iemand hier of hij nog Paarden tandarts is?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 17:43

Gohya, ken je deze site van John Kegge: http://happyhorse-paardentandarts.webs.com/ ? Hij staat overigens niet bij één van de lijsten waarvan hier de links zijn gegeven. Misschien staat op deze site wel een ander telefoonnummer dan dat jij hebt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:15

Jet schreef:
Gohya, ken je deze site van John Kegge: http://happyhorse-paardentandarts.webs.com/ ? Hij staat overigens niet bij één van de lijsten waarvan hier de links zijn gegeven. Misschien staat op deze site wel een ander telefoonnummer dan dat jij hebt.

Op deze site ben ik geweest en heb via deze site hem een mail gestuurd.Is nu een paar weken gelden alweer,maar geen antwoord.Zelfde tel. nr. als dat ik heb,ook geen antwoord via de app.Bellen heeft geen zin,hij heeft meestal een slechte verbinding.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 19:54

Tja, als je hem echt zou willen bereiken zou je zelf een topic kunnen openen met die vraag. Het zou al wel heel toevallig zijn als hier iemand meeleest die wel een juist nummer van hem heeft of weet of hij nog dit beroep uitoefent.