IDCnutellaa schreef:Haii allemaal!
Ik zou samen met een vriendin een buitenrit maken bij Stichting Hippisch Zeeland.. Dit is gelukkig niet doorgegaan! Eenmaal daar aangekomen (gewoon om eens een kijkje te nemen) was het terrein afgezet. Blijkbaar is het hele gebouw al gekocht door een aannemer! Het hele gebouw was donker en kapot, daar moesten dus paarden in staan!! Het plensde en bijna alle paarden stonden buiten in de wei, die eerder een hele grote modderpoel was. Veel paardjes waren mager en heel erg vies.. Dit is mijn informatie over Hippisch Zeeland. Wij hebben hier geen ervaring met de ritten, maar alles zag er verschrikkelijk uit.. Woodstock zou ik wel aanraden! Heerlijk rustige en goed verzorgde paardjes, je moet hier echt gaan rijden als je een lekker relaxed ritje wilt.
Vieze paarden zegt helemaal niks hè,
als je bij mijn paardje komt kijken staat ie ook er als een smerig ''onverzorgd'' dier bij. Maar hij is hartstikke happy met dat ie lekker vrij buiten staat met maatjes. En ja, hij kan naar binnen maar kiest ook tijdens het allerslechtste weer in de winter om buiten in de modder te staan. 
vermagerde paarden is een ander verhaal, maar daar kan ik vanaf hier niet over oordelen