ik ben al een tijdje op zoek naar een goedkope paarden winkel met goede kwaliteit.
weet iemand daar een site voor?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

SETEFURII schreef:Goedkoop is duurkoop.
A3a1 schreef:Agradi is goed met de kortingen.
Alleen is de service zo belabberd dat ik er niet meer koop.
Weken wachten op bestellingen, retourzendingen kwijt, maand wachten op terug betalen.
Lees de reviews maar....het is huilen met de per op.....
Cowgirl schreef:SETEFURII schreef:Goedkoop is duurkoop.
Dus dan moet ik de bodywarmer van 120 euro maar kopen.....![]()
![]()
Scoorde vorige maand nog ene mooi PK vest voor 25 euro incl verzend op MP en zo ook eerder een nieuwe jas van Mountain Horse voor 50 die in de winkel voor bijna 200 hing.
Beurzen zijn ook goede manieren om leuke en goede spullen te kopen.
Vorige jaar op HE weer een MH winterjas voor 50 en in de Winkel 180.
Volgens jar is weer equitana...kun je je hele bankrekening leegshoppen.
dat moet je zeker niet van mij. Als je dat graag wilt doe je maar hoor. Ik bedoel dat als je een hoofdstel van 25 euro van de decathlon koopt, je niet moet gaan zeuren dat de naden iets sneller loskomen, of het leer niet zo soepel en sterk is. Dat bedoel ik, en dat je ook niet moet gaan zeuren als je rijbroek van 50 euro met 'lederen' zitvlak een verkleuring krijgt daar. Want voor zo een dingen betaal je. Ik koop mijn bodywarmer in de primark. Super goedkoop en lekker warm, en als die stuk is gooi ik hem weg, want dat ding was 18 euro. En als de ritssluiting het begeeft, dan ga ik ook niet zeuren. Maar als ik iets voor mijn paard wil, dan Wim ik wel graag degelijk materiaal. En geen hoofdstel waarbij het leder scheurt omdat mijn paard een keertje met zijn hoofd beweegt.