Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wilma84 schreef:Volgens mij is Eureka nog steeds in bedrijf hoor. Het klopt wel dat het te koop staat, maar ik ken mensen die daar hun paard gestald hebben. Als je echt geïnteresseerd bent, wil ik wel even navraag doen.
Er zijn trouwens wel meer pensionstallen in Wijdewormer, maar die hebben geen binnenbak. Of je moet bij Manege Veldt willen staan.
wilma84 schreef:Eureka in de Wijdewormer?
wilma84 schreef:Volgens mij is Eureka nog steeds in bedrijf hoor. Het klopt wel dat het te koop staat, maar ik ken mensen die daar hun paard gestald hebben. Als je echt geïnteresseerd bent, wil ik wel even navraag doen.
Er zijn trouwens wel meer pensionstallen in Wijdewormer, maar die hebben geen binnenbak. Of je moet bij Manege Veldt willen staan.
Tessebes schreef:Volgens mij delen ze die met de stal achter hen. Het fijne weet ik er niet van.
Ojajoh schreef:wilma84 schreef:Volgens mij is Eureka nog steeds in bedrijf hoor. Het klopt wel dat het te koop staat, maar ik ken mensen die daar hun paard gestald hebben. Als je echt geïnteresseerd bent, wil ik wel even navraag doen.
Stal nieuwland heeft ook een binnenbak
Marijnissen ook
plientjedres schreef:Niemand bekend met de groenhoeve Uitgeest?
Lijkt me ook echt een fantastische stal, enkel het op het land zEtten is jammer.