Ervaringen met www.kramer.nl ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roxx2001

Ervaringen met www.kramer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 16:17

Hallo,

Ik was laatst aan het googlen voor paardenspullen toen ik de site http://www.kramer.nl tegenkwam. Heeft iemand van jullie ervaringen met die site? Ik zou het graag willen horen! :)
Laatst bijgewerkt door roxx2001 op 14-08-15 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

spookyskippy

Re: Ervaringen met www.kramer.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:19

Ja, prima site! Snel geleverd en terugsturen ging makkelijk. Het geld werd snel teruggestort.
Voor mij een goede ervaring en ik zal er zeker vaker wat bestellen :)

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 16:19

spookyskippy schreef:
Ja, prima site! Snel geleverd en terugsturen ging makkelijk. Het geld werd snel teruggestort.

Zijn de producten kwalitatief ook goed?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:21

Ik verplaats dit topic van HAR naar -> ED waar het hoort.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:21

Zijn kwalitatief prima!
Heb een kaptoom voor 40 besteld, en als hij af is, doe ik dat gewoon weer. Super fijn leer.. en lekker zacht op de neus. Niet met ijzer er boven op... Erg fijn...

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:22

roxx2001 schreef:
spookyskippy schreef:

Zijn de producten kwalitatief ook goed?

Ik heb een aantal polo's besteld. Kwaliteit vind ik prima, zeker omdat ze niet erg duur waren. De volgende keer bestel ik daar leren laarzen.

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 16:23

maralyn schreef:
Zijn kwalitatief prima!
Heb een kaptoom voor 40 besteld, en als hij af is, doe ik dat gewoon weer. Super fijn leer.. en lekker zacht op de neus. Niet met ijzer er boven op... Erg fijn...

Bedankt!! Ik denk dat ik er dan ook maar eens het een en ander ga bestellen. Na 5 jaar zijn menig wat spullen toch wel aan vervanging toe :j

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 16:24

spookyskippy schreef:
Ik heb een aantal polo's besteld. Kwaliteit vind ik prima, zeker omdat ze niet erg duur waren. De volgende keer bestel ik daar leren laarzen.
[/quote]
Dankjewel voor de tip! Ik zal eens gaan kijken wat ze allemaal hebben.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:24

Ik ben erg tevreden over Krämer!
Heb meermaals een aantal kleding artikelen besteld van het merk 'Fengur' want zo heet m'n paard, dus dat vind ik leuk.
Prima kwaliteit, betaalbaar, snelle levering.

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:25

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 13-02-22 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 16:27

MiReRe schreef:
Ik ben erg tevreden over Krämer!
Heb meermaals een aantal kleding artikelen besteld van het merk 'Fengur' want zo heet m'n paard, dus dat vind ik leuk.
Prima kwaliteit, betaalbaar, snelle levering.

Thanks!!
galaxyfizzy schreef:
Hier ook goede ervaringen. Snel geleverd en fijne producten. Ik heb het kaptoom ook, heel zacht onderlegd, stabiel om de neus door de ketting, geweldige prijs :D

Dankjewel!

joyce2

Re: Ervaringen met www.kramer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:50

Hier ook goede ervaringen met Kramer! Bestel er graag :)

xAlexineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:33

Ik bestel ook vanalles daar, kleding, tuig, gebruiksvoorwerpen. Levering is snel en retourneren gaat ook altijd goed :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:42

Hier ook ervaring met Krämer, goede service en de kwaliteit is prima. :j

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:45

Ook goede ervaring mee.
Verwacht toevallig vandaag nog een pakketje van ze
:)

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:24

Heb al meerdere keren iets besteld en ben heel tevreden.
Laatste keer stond de doos beschadigd voor de poort.
Direct gebeld en het werd super snel en netjes opgelost.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:00

Hier ook tevreden. Goede producten voor leuke prijzen. Hier ook tevreden gebruiker van t kaptoom van 40,- die is inmiddels wel geruild voor een rambo en deze doorverkocht.
Levering is relatief snel en een uitgebreid assortiment!

Dempsy_Liv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:09

hier ook erg tevreden, woon in Belgie, hier zijn verzendtijden ongeveer 1 week (hangt af van het weekend)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 22:09

Hier ook goede ervaringen. Prima spullen, vrij snelle levertijd. Ik bestel er regelmatig.

tessad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:09

Hier helaas een zeer slechte ervaring. Ik heb een aantal weken wat spullen besteld (en al betaald). Helaas zijn de spullen nooit aangekomen. Ik heb natuurlijk meteen contact opgenomen met Kramer. Ze zouden uitzoeken wat er aan de hand was. Omdat ik de spullen die ik besteld had dringend nodig had, wilde ik ze graag zo spoedig mogelijk alsnog ontvangen, ik had er immers al voor betaald en het was niet mijn fout dat het niet was aangekomen. Daarop kreeg ik het antwoord dat het wel 4 weken kon duren voordat ze iets wisten. Ik kreeg geen producten en ook mijn geld kreeg ik niet terug. Op dit moment heb ik dus nog steeds geen spullen en geen geld terug.
Ik bestel hier dus nooit meer iets. Zeer slechte service en zeer klantonvriendelijk.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:14

Wat appart Tessad.

Ik heb ook een probleem gehad met de DHL.
Heb mijn nummer opgenoemd en gingen proberen om het pakketje terug te vinden, en anders werd er een nieuw pakketje naar mij toe verzonden.

Het oude pakket was weer gevonden, ze hebben mij gebeld, dat het naar mij toe werd gezonden.

Ik bestel nooit met haast. Dan haal ik het gewoon per direct in de winkel op.
Als ze wel gaan staken met postbedrijven, of er gaat iets mis, zit je dus inderdaad met gebakken peren.
Dus dat jij haast had, kunnen zij weinig mee.
Dat het pakketje weg is... Ja, daar kunnen zij inderdaad meer mee doen.

tessad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:11

Maralyn: was dit ook bij Kramer? Omdat ik niet nog 4 weken op mijn spullen kon wachten, wilde ik ze alsnog geleverd of mijn geld terug, maar beide was niet mogelijk. Ik moest de artikelen dan opnieuw bestellen en weer betalen als ik ze eerder wilde hebben... Niet echt een klantvriendelijke oplossing... Fijn dat jouw pakket weer terecht is gekomen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:39

Zeker was dit bij Kramer! Het pakket moest vanuit duitsland komen.
Heb er zeker 7 dagen op gewacht voordat hij bij mij was, tot de postbezorger een foutje maakte.
Het foutje is opgelost door de helpdesk van kramer.

tessad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:08

Ik wacht nu al ruim drie weken, nog geen pakket, nog geen geld terug gestort...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:10

Ik heb al een paar keer contact gehad met Kramer, maar het ging dan meer over advies over producten. Ik ben altijd heel netjes te woord gestaan en goed geholpen.

Het enige wat ik een keer wat minder vond, was dat ze me een product toe zouden sturen dat ik nodig had voor een verjaardag. Het product stond al wel in de catalogus, maar nog niet in de webshop, dus het meisje van de klantenservice geeft aan dat ik het gewoon via haar kan bestellen, omdat ze niet weet wanneer het product in de webshop wordt geplaatst. Naja, prima, doe ik het gewoon telefonisch! Vervolgens krijg ik mijn pakketje, waar alles in zit, behalve het cadeau voor de jarige. Staat er op de factuur dat dit product pas 6 tot 8 weken later leverbaar is... In plaats van dat ze dat nou gelijk aan de telefoon had gezegd.

En een keer met retourneren (wat overigens verder altijd goed is gegaan) had ik op een gegeven moment na een tijdje mijn geld nog niet terug. Er bleek iets fout te zijn gegaan, waardoor er in het systeem stond dat er al uitbetaald was, terwijl dit dus niet zo was. Ze boden hun excuus aan en hebben het direct opgelost.

Beide dingetjes waren slordigheden, maar het is altijd netjes opgelost, dus het is voor mij geen reden om niet meer te bestellen. Daarvoor hebben ze te leuke producten :D

Edit: @Tessad Het kan zijn dat ze van de transporteur te horen hebben gekregen dat het pakket nog afgeleverd gaat worden. In dat geval kunnen ze het geld nog niet terug storten, want straks heb jij je geld terug en krijg je alsnog het pakket. Kramer moet dus wachten tot de transporteur óf het pakket bij jou/bij Kramer aflevert, óf het pakket "kwijt" meldt. Dat is echt super vervelend! Maar ik vind dan wel dat je als bedrijf je klant heel goed op de hoogte moet houden en alvast afspraken moet maken over de oplossing.