Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Weet eigenlijk 100% zeker dat het net niet anders dan recht kan zijn geweest, zie mijn eerdere mails met uitleg.
Heb je er puntjes af geknipt voor het dichtmaken, dan heb je hem zelf scheef geknipt.
Heb je er geen puntjes af geknipt dan neem ik hem graag terug.
Ik wil hem nu ook nog wel terug nemen zodat ik goed kan bekijken wat de staat van het net op dit moment is,
inclusief de afgeknipte puntjes, zodat ik kan herleiden wat er verzonden en wat er verknipt is, en kan beoordelen
in hoeverre het net recht verstuurd is, en in hoeverre de waarde nu gedaald is (wat er nog bruikbaar is.
Maar als ik tot de conclusie kom dat je het net zelf verknipt hebt, dan is de kans groot dat je me niet geloofd ben ik bang….?
Ik ben echt altijd heel erg coulant en makkelijk, maar wanneer een klant iets kapot terug stuurt, dan gaat het me
echt te ver om daar de betaling voor terug te storten. Dat moet je ook kunnen begrijpen, dat het knippen niet handig zou zijn.
Het lijkt me dat iedereen daar ook over zal vallen: al zou het net niet goed geweest zijn, dan hoor je het terug te sturen
zoals je het ontvangen hebt en niet nadat je er in hebt zitten knippen. Ik heb dat advies ook nooit gegeven.
Dus wat mij betreft zijn de opties:
- je stuurt het net + afgeknipte stukken terug
- je houdt het net
Als je het terug wilt sturen dan zal ik het helemaal nameten om te beoordelen of het op een bizarre manier toch scheef is geweest.
Zo ja, dan krijg je diepe, nederige excuses van me en stort ik direct je gehele betaling + de verzendkosten van het terugsturen naar je terug.
Constateer ik echter dat het net gewoon recht is geweest maar dat je het zelf scheef hebt geknipt, dan kijk ik in hoeverre er nog iets
van te maken valt, wellicht kunnen we er zelf nog wat mee hier op stal en stort ik uit coulance het aankoopbedrag terug.
Maar is het dusdanig verknipt dat ik er echt niets meer mee kan, dan stort ik geen geld terug maar wil wel op mijn kosten het net terugsturen
zodat je het alsnog zelf kan gebruiken wellicht.
Dat zijn de opties die ik kan bieden.
dblijham schreef:Als ik op de website kijk dan zie ik een keurige uitleg staan over hoe een net scheef kan lijken en waardoor dat komt. Dat, samen met de reactie hierboven lijken mij een nette afhandeling van het bedrijf.
Ik snap je teleurstelling maar ik denk dat je toch zelf verantwoordelijk bent.
Je geeft zelf aan dat er nog ruim voldoende hooi in het net past, dan zou ik het gewoon gebruiken. Een paard kijkt niet of het een mooi recht net is, die wil 't gewoon gevuld hebben.
Citaat:Ha Wanka,
weet je, ik heb je een keurige oplossing aangeboden en hier blijf ik bij.
Mooier kan ik het niet maken, ik heb (meer dan) mijn best gedaan.
Het aanbod blijft staan, doe wat je vindt dat je moet doen, en als je besluit om van mijn keurige aanbod
gebruik te maken dan hoor ik het graag.