Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvonne1313 schreef:Op MP afstand te ver of gewoon niet luxe genoeg, ik moet eerlijk zeggen dat een binnenbaan wel echt een Pré is ook! Nogmaals ik zoek Luxe en moet er tot s'avonds laat terecht kunnen. Ik overweeg nu http://www.stalwennekers.nl, geen openingstijden, meerdere binnenbanen, buitenzetservice, meerdere stapmolens, echter qua benzinekosten is het dan weer een behoorlijke stijging... Moeilijk hoor. En inderdaad ik begrijp dat ik 300 a 400+ moet gaan betalen.
Joolien schreef:Gaat de Schimmelkroft verhuizen dan?
Kuijs is niet heel luxe maar voldoet verder wel aan al je eisen. Ze staan daar vols mij in de winter ook op het land.
Je hebt ook nog Egmond aan de hoef, maar ik weet even niet meer hoe die stal heet.
Jette schreef:Misschien stal Schoteroog? Is wel een manege maar groot opgezet.
ingvdh schreef:Voorlopig is de schimmelkroft nog niet weg, en dan blijft het een manege, met een behoorlijk zware bakbezetting.
Ik weet niet waar je woont en hoever je wil reizen, maar wat je vraagt is in die omgeving niet gemakkelijk te krijgen. Misschien op termijn Stal Prijs in Castricum, die gaan de boel grondig verbouwen.
Evt Beukers in Waarland? is ook een stukje weg, of Stal Groeneweg in Bergen?
Mijn ervaring is dat je altijd water bij de wijn moet doen en de ideale stalling niet bestaat helaas.