Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, zonde van zo'n super beestje. Hopelijk doet de dierenpolitie er wat mee en blijven ze het controleren.
Wat huilt mijn paardenhart. Want ze doet het inderdaad maar verdiend een veel beter leven dan dat zij nu heeft! MamaT schreef:http://www.banjershop.nl/leasen-van-paarden-en-ponys/
"altijd trouw en past zich aan aan de ruiter"![]()
![]()
Wat huilt mijn paardenhart. Want ze doet het inderdaad maar verdiend een veel beter leven dan dat zij nu heeft!
xEline schreef:Ik wil ook graag mijn verhaal doen.
Ik heb ooit een gereageerd op een advertensie voor stalling. Er zou een allweather bak zijn. Het was niet heel duur en er werd voor je uitgemest.
Ik ben dus gaan kijken en ben me eigenlijk rok geschrokken. Overal lagen lossen landbouw spullen waar de paarden zich lelijk aan zouden kunnen bezeren. Toen ik de stal in kwam stonden me ogen nog groter. Er lag geen stro in de stallen.. ik vroeg waarom er geen stro lag. Ik kreeg als reactie dat het net kerst was geweest en er daarom geen stro was. Uiteindelijk naar achtergelopen waar ook de mesthoop lag. Natuurlijk even hierop gekeken en ik zag dat er helemaal geen stro op de mesthoop lag alleen maar strond. Hieruit kon ik opmaken dat er dus al langer geen stro in de stallen lag. Ook vond ik de paarden er 'gezond' uit zien.
Ik heb er geen melding van gemaakt, omdat ik vind dat geen stro in de stallen iemand zijn eigenkeus is zodra ze niet in hun eigenstrond staan is het voor de DB al snel goed.
Als zou ik geld toe krijgen zal ik nooit hier gaan staan.
rankie27 schreef:Michjee, zou jij zo vriendelijke willen wezen de foto met dat jongetje te verwijderen, ouders hebben jou geen toestemming verleend deze foto te plaatsen.
Dat het op een website is te zien waar foto vandaan komt is prima, maar dat hoef jij niet verder te verspreiden.
!