Wie weet wat een goed rusthuis is? Liefst in Zuid-Holland of Noord-Brabant. Wil haar niet te ver van huis hebben.
Ik hoor graag van jullie

Alvast bedankt!
Als dit verkeerd staat, dan graag naar het goeie topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandymeisje schreef:Thnx allemaal!
St. Anna Hoeve ken ik idd al.
De reden dat ik d'r naar een rusthuis doe, is omdat het de laatste tijd niet zo lekker met haar gaat. Ze heeft artrose en hoefkatrolontsteking beide in het vierde stadium. Ze staat nu voor haar vakantie op de wei in Brabant waar ze super goed wordt verzorgd en in de gaten wordt gehouden. Maar gister is de dierenarts geweest en die artrose en hko is verslechterd. Nog een heel verhaal erom heen, maar hij raadde me aan om haar naar een rusthuis te brengen. Thuis staat ze op een pensioenstelsel bij iemand aan huis die haar ook elke dag 4 uur in de paddock zet. Daar heeft ze het ook super goed. Maar als ik kom is ze er ook nog ongeveer 2 à 3 uur uit, maar dan zou ze 17 uur per dag binnen staan. En dat is in naar geval niet erg best. Dus vandaar dat ik op zoek ben naar een mooi plekje voor d'r, wat nog wel in de buurt is wat ik dan zo ken aanrijden. Want wil er toch nog wel 1 à 2 keer in de week heen kunnen.
Tooske schreef:NikkiTazz schreef:
Als ik hier op de site kijk staat het er alsof ze niet eens elke dag naar buiten gaan?