Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bambam123 schreef:MarlindeRooz schreef:Kort gemaaid gras is juist slecht voor hoefbevangenheid, en een paard hoort tussen paarden en niet tussen schapen en koeien.
30 euro ga je het niet mee redden.
hij mag niet te veel gras eten. dat is zeker slecht
mijn oom is veearts geweest
chelle_dora schreef:Voor 30 euro per maand hoefsmid, eten, dierenarts, én wat opzij kunnen leggen? Krijgt je pony dan 1 sneetje brood?![]()
Dan nog de spullen voor je pony aanschaffen, de pony zelf, als je wilt rijden je lessen, om de zoveel tijd ontworming, inentingen, en wat als ie op ijzers moet?
Als jij dat voor 30 euro per maand geregeld krijgt vind ik dat wel heel knap.. Maar voor 30 euro per maand denk ik dat je beter op zoek kunt gaan naar een leuke verzorgpony.
bambam123 schreef:chelle_dora schreef:Voor 30 euro per maand hoefsmid, eten, dierenarts, én wat opzij kunnen leggen? Krijgt je pony dan 1 sneetje brood?![]()
Dan nog de spullen voor je pony aanschaffen, de pony zelf, als je wilt rijden je lessen, om de zoveel tijd ontworming, inentingen, en wat als ie op ijzers moet?
Als jij dat voor 30 euro per maand geregeld krijgt vind ik dat wel heel knap.. Maar voor 30 euro per maand denk ik dat je beter op zoek kunt gaan naar een leuke verzorgpony.
30 euro alleeen voor weide.
Eten enz. Daar heb ik ook voldoende geld voor
gohya schreef:Voor een shetlander zijn er wel stallingen voor 30,- per maand.Maar dan heb je dus alleen weiland met eventueel een schuilstalletje.Je moet maar net een boer vinden die dit prijsje vraagd,maar ze zijn er zeker wel.