Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Starbreeze schreef:Nou wilde toevallig dezelfde vraag stellen. Er wordt op bokt ook geadverteerd met deze webwinkel, alleen als je bij contact kijkt op de webshop staat er niet eens een telefoonnummer. Het komt wat vaag over allemaal. Wel scherpe prijzen, maar vanwege een gebrek aan gegevens en reviews twijfel ik dus.
. Jol1 schreef:Ik heb jullie gisteren in de middag een e-mail gestuurd met de vraag of een bepaalde deken op voorraad was, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Als je telefonisch slecht bereikbaar bent, dan zou je op een doordeweekse dag toch minstens 1x per dag je e-mail moeten checken.
Ondertussen heb ik vanmiddag de deken maar ergens anders besteld (ik heb er nogal haast mee) en hij is nu onderweg.
Voor wat betreft de moeilijke telefonische bereikbaarheid dan zou ik als ik jullie was tijden op de website aangeven waarop jullie wel bereikbaar zijn met een telefoonnummer. Al is het maar een paar uurtjes per dag of 's avonds. Met een mobiel nummer moet dat toch te doen zijn?
Horseware schreef:Jol1 schreef:Ik heb jullie gisteren in de middag een e-mail gestuurd met de vraag of een bepaalde deken op voorraad was, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Als je telefonisch slecht bereikbaar bent, dan zou je op een doordeweekse dag toch minstens 1x per dag je e-mail moeten checken.
Ondertussen heb ik vanmiddag de deken maar ergens anders besteld (ik heb er nogal haast mee) en hij is nu onderweg.
Voor wat betreft de moeilijke telefonische bereikbaarheid dan zou ik als ik jullie was tijden op de website aangeven waarop jullie wel bereikbaar zijn met een telefoonnummer. Al is het maar een paar uurtjes per dag of 's avonds. Met een mobiel nummer moet dat toch te doen zijn?
Dat is vervelend. We doen onze uiterste best om alle email binnen enkele uren te beantwoorden. Helaas komt het soms voor dat het zo druk is en/of medewerkers ziek zijn, dat dat niet met iedere email lukt.
Vwb de telefonische bereikbaarheid zal ik dit zeker ter sprake gaan brengen en kijken hoe we daar iets mee kunnen doen.
tamaramt schreef:Ik heb enkele weken geleden 2 dekens besteld bij bucaspaardendekens.nl.
Een maat was niet meer op voorraad(netjes vantevoren aangegeven) en werd direct besteld.
Beide dekens zijn vervolgens netjes en snel geleverd! Op mail tussendoor werd goed gereageerd.
Inmiddels had ik een probleem met mijn deken mbt pasvorm op mijn paard.
Maat 206(6.9) was te klein en kon ik na enkele weken dragen niet meer gebruiken(vorig jaar gekocht en vorig jaar gebruikt) daarom enkele weken geleden maat 213(7.0) besteld.
Helaas bleek na 2 x enkele uren gedragen te hebben dat ook deze deken niet goed zat(te groot) en voor vervelende gevolgen zorgde.
Na enkele mailwisselingen nam bucaspaardendekens.nl dit gelukkig wel serieus op en kon ik de deken terug sturen naar ze tegen retournering van het aankoopbedrag.
De deken is dus inmiddels al teruggestuurd en ik wacht nu op retournering van het aankoopbedrag.
Hopelijk dat dat morgen of zo geregeld is en als dat rond is kan ik niks anders dan lof uitspreken over de service en het zou mij hierdoor dus ook niet weerhouden om in de toekomst nog dekens bij hun te bestellen.
tamaramt schreef:Ik neem onderstaande verhaal in zijn geheel terug!
Ik ben namelijk op dit moment alles behalve tevreden. Het heeft een maand aan mailwisselingen gekost voordat ze mijn klacht serieus namen maar uiteindelijk gingen ze de klacht toch netjes behandelen. Afijn, super opgelost zou je zeggen.
Maar hun hebben de deken Donderdag al terug ontvangen(ik heb het pakket Woensdag op mijn eigen kosten!!verstuurd) en Maandag(gisteren) pas het geld overgemaakt.
Maar nu hebben ze € 15 te weinig terug betaald omdat ik het halster niet mee gestuurd had.
Bij mijn aankoop kreeg je toen gratis een halster erbij maar dat was ik vergeten want dat cheapy ding veroorzaakte bij mijn paard al direct kale plekken dus ik heb dat halster meteen weggegeven(maand geleden).
Ze hebben echter al die tijd in alle mailwisselingen gepraat over de deken terugsturen en nooit over het halster terugsturen.
En nu ineens storten ze dus € 15 minder terug omdat ik het halster niet terug had gestuurd terwijl ik die gratis erbij had gekregen.
Dat terwijl ik dus ook al verzendkosten voor de deken terug te sturen zelf heb moeten betalen!!!
Ik heb hierover gemaild en nu zou ik het halster weer op eigen kosten(weer € 6,75 uit eigen zak) moeten terugsturen maar dan mag het niet gebruikt zijn! Ja duh.. een halster wat ik ruim maand geleden heb gekregen is dus inmiddels echt al keer gebruikt.
Al met al een waardeloze service dus....
Ik ben dus weer helemaal genezen van kopen via internet en ga gewoon weer naar mijn favoriete winkels(die hadden mijn maat niet op voorraad enkele weken geleden).
Maar ik laat het hier zeker niet bij zitten. Ik heb inmiddels contact met meerdere personen(rechtsbijstand en nog meer) en hun gaan dit verder oppakken.tamaramt schreef:Ik heb enkele weken geleden 2 dekens besteld bij bucaspaardendekens.nl.
Een maat was niet meer op voorraad(netjes vantevoren aangegeven) en werd direct besteld.
Beide dekens zijn vervolgens netjes en snel geleverd! Op mail tussendoor werd goed gereageerd.
Inmiddels had ik een probleem met mijn deken mbt pasvorm op mijn paard.
Maat 206(6.9) was te klein en kon ik na enkele weken dragen niet meer gebruiken(vorig jaar gekocht en vorig jaar gebruikt) daarom enkele weken geleden maat 213(7.0) besteld.
Helaas bleek na 2 x enkele uren gedragen te hebben dat ook deze deken niet goed zat(te groot) en voor vervelende gevolgen zorgde.
Na enkele mailwisselingen nam bucaspaardendekens.nl dit gelukkig wel serieus op en kon ik de deken terug sturen naar ze tegen retournering van het aankoopbedrag.
De deken is dus inmiddels al teruggestuurd en ik wacht nu op retournering van het aankoopbedrag.
Hopelijk dat dat morgen of zo geregeld is en als dat rond is kan ik niks anders dan lof uitspreken over de service en het zou mij hierdoor dus ook niet weerhouden om in de toekomst nog dekens bij hun te bestellen.
Yvank_ schreef:Een gebruikte deken terugnemen lijkt me overigens heel netjes.... Je ziet toch direct wel als dat niet goed zit? Als ik schoenen koop en hier een paar dagen op loop en vind ze dan toch te groot dan kan ik ze ook niet meer terugbrengen.
Yvank_ schreef:Een gebruikte deken terugnemen lijkt me overigens heel netjes.... Je ziet toch direct wel als dat niet goed zit? Als ik schoenen koop en hier een paar dagen op loop en vind ze dan toch te groot dan kan ik ze ook niet meer terugbrengen.