Als je met het Gareel belt zal dat misschien wel kunnen, Gijs zelf niet zoals ik begrepen hebt. Maar volgens mij werkt hij als zadelpasser van het Gareel als ik me niet vergis..
Het ruiterhuis in sterksel neemt wel zadels in,mits nog van goede kwaliteit dat hij m nog verkopen kan. Als je zelf een goed oog hebt dan kun je bij hem best een goed zadel vinden.
Zo ben ik na een maandenlange zoektocht uiteindelijk bij hem geslaagd voor een zadel voor mijn brede rond geribte groninger.
loulou
Geplaatst: 18-04-14 06:00
gijs weck
edwin ligtvoet
renee waarom karl niet bellen? karl langeraap is een prima zadelmaker, maar mijn ervaring is dat hij helaas onmogelijk bereikbaar is.
in mijn omgeving juist slechte ervaringen met arno brandt
Hier ook slechte ervaring met Karl, nieuw zadel aangeschaft boommaat bleek echt een heel stuk te groot en de vulling van de kussens was verre van correct...
Als je een paard heb met een niet standaard bouw, vind ik hem helaas niet geschikt...
Lavitabella
Geplaatst: 18-04-14 07:41
Ik heb altijd gijs weck. Erg tevreden over! Edwin ligtvoet heeft bij mij een slechte indruk achter gelaten.
Bart van Ruyters voor Ruiters! Altijd super goede ervaringen met hem gehad. Maar datzelfde geldt voor Brabants Ruiterhuis in Sterksel en Verhoeven in Bakel.