Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

!

Celiien schreef:Ik ben nu naar Mr. Ed , en super tevreden
xNicoleCeres schreef:Ik ben behoorlijk klaar met van rijs. Ik heb een aantal keer gevraagd of mijn zadel goed ligt. Ondertussen heb ik mijn zadel nog geen jaar, en zijn ze al een stuk of 7 keer langs geweest.
Ondertussen heb ik weer problemen met mn zadel en zodanig dat mn paard rodeo trekjes krijgt.
Maar toch is de wachttijd min. een Maand..
Ik wil snel opzoek naar een andere zadelmaker !
Anoeska schreef:Vraagje hoor; mensen die ontevreden zijn over van Rijs, hebben die dan ook echt Jan naar hun zadel laten kijken? Of gaan de klachten met name over het terugbellen en de lange wachttijd. Daar ben ik namelijk ook niet heel blij mee, maar ik vind Jan zo goed voor paard en zadel, dat ik dat maar voor lief neem.
Citaat:In mijn geval was het duidelijk want het zadel was toch te lang (drukte in de rug). Maar soms is het zo dat een paard een probleem heeft in de rug of kreupel is waardoor het lijf wringt en het zadel keer op keer opnieuw niet goed ligt. Je kunt er vanuit gaan dat Jan van Rijs zeer kundig is. En dat je misschien de oorzaak van je probleem moet zoeken bij een bezoekje aan de DA.