divoza kapotte dingen retour ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blondysally1

divoza kapotte dingen retour ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 09:00

ik had mooie laarzen bij divoza besteld op de site al uitverkocht maar naar ff bellen waren ze nog in een winkel in de goede maat aanwezig helemaal blij geld over gemaakt kon 5 a 10 dagen duren voor ik ze thuis zou hebben donderdag besteld woensdag al thuis hele dag zitten wachten op de laarzen en ja eindelijk waren ze er wauw wat zijn ze mooi dus meteen passen helaas geen elastiek in de kuit heb de mondoni field en blyth ook gehad voet maat 38 kuit 37 maar met elastiek zaten super maar helaas deze ( mondoni winchester had geen elastiek maar aangezien ik kuitmaat 38 heb vond ik raar dat ik ze niet dicht kreeg maar ik dacht nog kan er altijd bij een schoenmaker elastiek in laten zetten maar toen wou ik ze uit doen rits vast muur vast het stukje leer wat er achter zit om te voorkomen dat je sok of broek er tussen komt zat vast tussen de rits kreeg er geen beweging meer in ik naar mijn buurman met een tang geprobeerd maar niets hielp ik divoza gebeld dat ik hier met hun laars aan zit en niet meer los krijg en het lipje van de rits was ook al afgebroken uiteindelijk bij ik de laars los geknipt lags de rits dus niet in het leer van de laars maar in de ritssluiting zo kon ik ontsnappen maar de laars onbruikbaar en om nu naar de schoenmaker te gaan voor elastiek en nieuw ritsen want dan moeten vaak bijden nieuw ritsen zat ik niet op te wachten de laarzen waren al 160 euro dus divoza zee dat ik maar ff langs moest komen maar hij ziet hier ook niet om de bocht en heb zelf tijdelijk geen auto dus wat een gedoe nu heb ik ze trug gestuurd en krijg vrijdag meer te horen ik heb wel al andere laarzen besteld mondoni kendal staan veel goede reacties bij maar weet iemand hoe ze dat met die kapote laars op lossen als je daar komt mag je andere uitzoeken heb ik dus al besteld en krijg ik vandaag thuis dus dan zou ik van die het geld trug krijgen maar zullen ze dat wel doen het is hun eigen merk laars die kapot is gegaan en alleen de rits dus met een nieuw rits er in is het opgelost daar mogen ze niet moelijk over gaan doen toch iemand ervaring met iets wat kapot is gegaan in de tijd dat het nog retour kon ? en hoe is het toen opgelost over de post of ben je bij de winkel zelf geweest ?ik hoop dat deze laarzen passen die ik besteld heb liefst zou ik die andere weer hebben maar niet dat ik die rits ook nog moet laten maken

celano

Re: divoza kapotte dingen retour ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:22

Wow, dat is een lange zin!

Kun je hem zelf wel lezen?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:24

Ik snap er helemaal niks van, sorry!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:25

Graag even spelfouten eruit en interpunctie er tussen zetten aub. Jeetje wat vreselijk k** lezen is het op deze manier :+
Laatst bijgewerkt door Lous op 27-03-14 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:26

:')

Sorry, maar ik zie alleen maar letters en woorden vol spelfouten staan. _O-

Wat is nou je vraag?

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:26

ook afgehaakt na 2 regels

blondysally1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 11:29

;(

blondysally1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 11:29

ik weet niet hoe ik het kan wijzigen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:30

Met het knopje "wijzig" :')

Mag ik vragen hoe oud je bent TS?

blondysally1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 11:30

staat er niet

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:31

Het is al te lang geleden dat je het poste, misschien kan je het overnieuw typen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:32

Dan is het te lang geleden.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:33

Oke even een samenvatting.
Je had laarzen besteld, maar er zat geen elastiek in deze laarzen dus je pastte ze niet? Je had ze wel aan maar je kreeg de rist niet los dus je hebt ze stukgeknipt.
Nu vraag je je af of je deze laarzen nog retour kan sturen? Dat vraag je aan ons terwijl je zelf contact hebt met divoza?
Ik zal gewoon even afwachten wat divoza vandaag te vertellen heeft :)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:36

Begrijp ik nu goed dat divoza nieuwe goede laarzen heeft geleverd.
Maar je ze zelf kapot hebt geknipt omdat je ze niet uit kreeg.
En nu wil je je geld terug?

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:48

Wat zegt Divoza zelf hier over?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 19:30

hoe s dit opgelost ts? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 11:15

Dit is een heel oud topic, maar ik heb ongeveer het zelfde. Laarzen bij Divoza gekocht. In de winkel had ze de betreffende laars niet in mijn kuit maat. Ze kon hem voor mij bestellen in mijn kuitmaat (hele lastige maat) en wist haast zeker dat ze zouden passen. Toen ze thuis bezorgd zijn waren ze helemaal goed. Gingen alleen moeilijk dicht. Maar toen ging de rits stuk. Mag ik ze nog retour doen? Morgen bel ik met Divoza, maar ben een beetje ongerust....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 11:21

Ik vind de service ook erg slecht van Divoza. Een trage klantenservice en vervolgens wordt de klacht ook niet opgelost. En garantie krijg je daar maar tot de deur. Ook al geeft de leverancier van het artikel 3 jaar garantie, ook dan doet Divoza niets voor je. Daarom koop ik ook niets van waarde bij Divoza.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 11:28

Oh niet echt positief dus...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:12

Als consument sta je sterk wanneer je garantie op een product hebt, dit heb ik bij Kassa maar ook op bokt gelezen. De winkel waar je het product hebt gekocht zal ervoor moeten zorgen dat de garantie uitgevoerd kan worden door het product terug te nemen en te laten repareren of een vervangend product te geven of de waarde van het product uit te keren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:17

Dat is zo maar Divoza doet dat niet.
En als je naar de fabriek belt met je kapotte product zeggen zij dat je naar de winkel moet gaan waar je het hebt gekocht want zij doen geen zaken met particulieren. Als je dan weer Divoza er op aanspreekt geven zij gewoon niet thuis.

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:20

Ik had ook een beetje gedoe met divoza. Ik heb ze gewoon gestalkt, net zolang tot ze me hielpen. Toen had ik superservice _O-

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:22

Als ik het goed heb heeft Kassa of Radar een app waarmee je een winkel de wetsartikel kan geven waarin staat dat zij de garantie dienen te regelen wanneer een product daar is gekocht. Dit is voor iedereen beschikbaar sinds ze een uitzending hebben besteed aan de Aldi die op deze momenten ook niet thuis gaf.

Ik zou hier zeker mee terug gaan en ze daarop wijzen, doen ze het niet dan zou ik hoger op gaan binnen het bedrijf aangezien jij volledig in je recht staat.

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:23

Heel eerlijk, garantie op een rits krijgen die je zelf kapot hebt geknipt. No way! Als ik een deuk in mijn nieuwe auto rij, gaat de garage mij ook niet een andere auto geven of de schade kosteloos herstellen omdat dit binnen de 'garantietermijn' zou vallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:27

@ shoes, rits?????

Ik was er wel klaar mee en had geen zin in een langdurig conflict en heb mijn verlies genomen. Maar ze zijn wel een klant kwijt. Ik bestel alleen maar als ik mijn verjaardagscheque krijg. :D Maar ook daar had ik iets voor 10 euro besteld dat maar niet binnen kwam. Toen ik na een paar weken informeerde bleek dat het product gewoon niet meer op voorraad was. Moest daar ook zelf om vragen.