ik was benieuwd of er nog meer bokkers zijn die deze website/leverancier kennen en wat jullie ervaringen zijn?
Ik heb november vorig jaar een paar schoenen besteld bij hen omdat zij de mogelijkheid bieden om de schoenen van je keuze eerst "te huren"voor 50 euro (+ de betaling van de schoenen zelf). Die mag je dan 2 weken proberen en bevallen ze niet dan krijg je het geld van de hoeschoenen terug (dus je betaald dan alleend e verzendkosten en de 50 euro huur).
Omdat mijn pony voor t eerst op hoefschoenen zou komen en ik niet precies de maat wist en of het voldoende zou bevallen vond ik dit een mooie oplossing.
Helaas ging eea bij de eerste bestelling al enorm mis. Toen had ik misschien al moeten beseffen dat dit gewoon een slecht bedrijf is
Hoe dan ook na een stuk of 10 emails en diverse keren gebeld te hebben naar een telefonische, waarbij ik zeker terug gebeld zou worden (wat nooit gebeurd is), heb ik uiteindelijke wel mijn schoenen gekregen en is alles in principe netjes afgehandeld.
De schoenen bevielen en ik wilde nu graag ook een paar schoenen voor de andere hoeven.
Daar de contactpersoon vorige keer had uitgelegd dat de problemen zaten in het "huren"van de schoenen wat niet standaard mogelijk is in hun systeem, ging ik ervanuit dat zodra ik een reguliere bestelling zou plaatsen op de website dit niet voor problemen zou zorgen.
Nu heb ik op 17/12 mijn bestellinhg geplaatst en direct volledig betaald via de website (dat moet adners kan je niet bestellen). In tussen hjeb ik nog steeds niets ontvangen, heb ook al 6 ermail gestuurd met herinneringen en verzoek om reactie.Nog steeds heb ik geen enkele reactie gehad en heb ik zojuist weer een klacht formulier ingevuld op hun website.
Ook heb ik al gebeld en zou ik weer terug gebeld worden (wat dus de vorige keren nooit is gebeurd).
Kortom ik ben inmiddeld zwaar geirriteerd en bang dat ze er met mijn geld vandoor zijn.
Iemand anders ook deze slechte ervaring met Hoofwear? Of wellicht juist goede ervaringen?
Ook tips of een contact persoon die ik kan benaderen bij dit bedrijf zodat ik mijn geld zsm terug krijg zijn zeer welkom.