Ik ben voor mijn paardje op zoek naar een leuke gezellige stal. Het betreft een ruin van ong 1,60. Kan met andere paarden overweg groot en klein.
Wat zoeken wij: Iedere dag weidegang minstens 5 uur ZOMER EN WINTER, Een binnenbak en buitenbak dus niet alleen een buitenbak, Mag vol pension zijn, Voldoende hooi, En dicht bij het bos.
PB Akshay of vanhuisuit eens, die hebben daar in de buurt gestaan. Misschien weten die nog wat.
stitchlover
Geplaatst: 25-03-13 08:38
Ik heb een paar jaartjes terug op hoeve het rondgors gestaan. Binnenbak, buitenbak op basis van volpension. Paarden kwamen met minimaal twee heel het jaar op de paddock/wei. Ik weet niet hoe de sfeer daar nu is, maar toen heb ik er een leuke tijd gehad.
Bij Raats in Achtmaal misschien? Te bevragen via het transportbedrijf. Jan Mies staat vol. Marco Wagemakers in Nispen/R'daal heeft volgens mij nog plek. Net als Raats kleinere binnenbak.
Er zij in de buurt pas 2 stallen ermee opgehouden, vandaar misschien minder aanbod?
Jan Mies en Wagemakers geen optie die had ik zelf al kunnen bedenken. Dat kan dan Miss een rede zijn ja. Ik had nog een fijne stal gevonden maar die man zoekt ezels om in de kudde te gooien. Ik vertrouw mijn ruin niet met de drachtige merrie die daar staat.
TS vraagt om accommodaties met binnenbakken waar mogelijk plek is, dus die geef ik aan. Ik kan er zelf een mening over hebben, maar die is naar mijn idee niet relevant. Wat TS er zelf van vindt wel.
Maar ervaringen kunnen wel helpen om al een beeld te vormen over hoe het ergens is. Ze kan er nog steeds zelf voor kiezen er iets mee te doen, ja of te nee.
Toevallig denk ik er ook zo over wat Wagemakers betreft en ik ben juist blij met de ervaringen van een ander ookal wil dat niet zeggen dat een ander er ook zo over denk