Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niemand?? Ik ben er best bereid voor om een eindje te rijden als hij maar goed staat!!! Ik rij nu ook al een half uur met de auto, dus dat maakt me niet zo veel uit. HorseTopShop schreef:Dit ga je niet vinden. De enige die dat hebben zijn mensen die de hun eigen paarden aan huis hebben.
In de hele omtrek heb je geen pensionstallen waarbij ze een inloopstal hebben en/of onbeperkt ruwvoer.
Heb nu contact met iemand in Herkingen, maar die stal is nog niet klaar... Hoop op nog meer opties!! Hit actief ben ik persoonlijk geen fan van.
en het is super stoffig. Ja ik geloof dat ik lastig ben.
Sorry allemaal!! Isegrim ik ben bij een hit actief wezen kijken en vond het er niet gezellig aan toe gaan. Ook veel slechte ervaringen gehoord dus dat wordt het niet voor hem. MijnO schreef:Dank je taverno!! Ik ben alleen al eens bij zo'n stal geweest en dan staan ze dus in de kassen. Die worden echt stik benauwd in de zomeren het is super stoffig. Ja ik geloof dat ik lastig ben.
![]()
Sorry allemaal!! Isegrim ik ben bij een hit actief wezen kijken en vond het er niet gezellig aan toe gaan. Ook veel slechte ervaringen gehoord dus dat wordt het niet voor hem.
Ga eens in Rhoon kijken, dan zul je iets heel anders zien.
MijnO schreef:Dank je Isegrim, misschien doe ik dat inderdaad nog een keertje. Ik hoorde dat jullie stal later is gekomen en er wel verbeteringen zijn inderdaad. Hoeveel paarden hebben jullie daar in de groep staan?
Voor een echt goed beeld kun je het beste een kijkje nemen denk ik.