Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienSCHaap schreef:De kant van Bedum heb je nog op Ellerhuizen een pensionstalling, Manege Bedum heb je eventueel ook (al is dat wat veder)
Ligt er natuurlijk ook aan welke kant je van de stad zit
Op de Wolddijk (noorderhogebrug) zit een pensionstalling, Omgeving Kardingen en achter lewenborg heb je wat gemeente stalletjes maar ook een zorgboerderij met pensionstalling.
Veder heb je richting harkstede nog pensionstalling zitten en een manege, je zou gewoon eens een dagje kunnen rond touren om indrukken op te doen.
Je hebt misschien niet op de adres wat ik genoemd hebt een binnenbak of weide/paddock gang of juist wel maar met te ver weg, maar dan weet je wel wat er aan aanbod is
Vinkhuizen vind ik persoonlijk geen aanrader, maar goed een mening en meningen verschillen
AnneVisser21 schreef:Hoi Bokkers,
Ik studeer in Groningen en wil mijn paard graag dichterbij huis halen. Daarom ben ik op zoek naar een goede en gezellige pensionstalling in de buurt van Groningen stad. Het moet goed met het OV of op de fiets te bereiken zijn (max. 20 minuten fietsen). Het liefst heb ik een stalling met binnenbak en weidegang, maar dat hoeft niet perse. Verder heb ik ongeveer tot 250 euro inclusief te besteden per maand.
Weet iemand een leuke stal?
Alvast bedankt!
J_B_GR schreef:Ik hoorde iets over Noorddijk, iets boven Lewenborg. Ik ben zelf ook nog op zoek naar stalling, maar ik moet er nog meer research over doen. Succes!