Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vooral over Kees.

Dahlia schreef:Hoi! Woensdag gaan we ons nieuwe paard ophalen.. Ons eerste échte eigen paard! (Na vele bijrijdpaarden, lease paard etc).
Nu heb ik vandeweek op een onwijs lekker zadel gereden (Euroriding luxor). Dus zou dit zadel zelf ook graag willen hebben (mits het ook goed ligt op het paard, uiteraard).
Nu heb ik dit zadel gevonden op marktplaats, maar hoe zit dat nou met passen? Ik mag het zadel passen, dat is geen probleem.
Maar ik wil er wel graag een zadelmaker bij laten komen, of het zadel daadwerkelijk goed ligt. Als er wat aanpassingen nodig zijn om goed te liggen (opvullen), dan wil ik dat uiteraard ook gelijk laten doen en koop ik natuurlijk het zadel.
Maar zijn er zadelmakers die dit doen? In Zuid Holland.
Daarnaast heb ik nog een vraagje, stel dat dit zadel niet past. Dan wil ik graag een zadelpas service laten komen, met tweedehands dressuurzadels. Welke zadelmakers doen dit in Zuid Holland? Want Divoza komt bijvoorbeeld niet onder de € 250,- maar weet nou niet of ze wel met tweedehands zadels komen..
En over de passervice van Mr Ed vind ik helaas ook niets op hun site.
Alvast bedankt!
Babootje schreef:Dahlia schreef:Hoi! Woensdag gaan we ons nieuwe paard ophalen.. Ons eerste échte eigen paard! (Na vele bijrijdpaarden, lease paard etc).
Nu heb ik vandeweek op een onwijs lekker zadel gereden (Euroriding luxor). Dus zou dit zadel zelf ook graag willen hebben (mits het ook goed ligt op het paard, uiteraard).
Nu heb ik dit zadel gevonden op marktplaats, maar hoe zit dat nou met passen? Ik mag het zadel passen, dat is geen probleem.
Maar ik wil er wel graag een zadelmaker bij laten komen, of het zadel daadwerkelijk goed ligt. Als er wat aanpassingen nodig zijn om goed te liggen (opvullen), dan wil ik dat uiteraard ook gelijk laten doen en koop ik natuurlijk het zadel.
Maar zijn er zadelmakers die dit doen? In Zuid Holland.
Daarnaast heb ik nog een vraagje, stel dat dit zadel niet past. Dan wil ik graag een zadelpas service laten komen, met tweedehands dressuurzadels. Welke zadelmakers doen dit in Zuid Holland? Want Divoza komt bijvoorbeeld niet onder de € 250,- maar weet nou niet of ze wel met tweedehands zadels komen..
En over de passervice van Mr Ed vind ik helaas ook niets op hun site.
Alvast bedankt!
Je kunt ook Van Rijs Zevenhuizen bellen; die verkoopt Euroriding ook als merk en hebben volgens mij ook veel tweedehands. Iedere vrijdag past Jan van Rijs zadels bij DAP Bodegraven. Daar moet je dan wel met de trailer heen maar op zich is het erg fijn om te passen daar.