Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pytje schreef:Goede ervaringen mee![]()
Hij is rechtdoor zee en zal geen doekjes winden om zijn oordeel. Maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent, zullen we maar zeggen. Nu heb ik hem niet nodig gehad voor hele ingewikkelde dingen, dus daar kan ik je geen mening over geven.
Needje schreef:Hij is niet zozeer recht voor z'n raap, maar gewoon ronduit arrogant.
Ik heb meerdere vervelende verhalen over hem, waaronder dus die van mij.
Verkeerde inspuitingen, paarden goedkeuren die niet goed zijn, dure behandelingen doen voor er een juiste diagnose is, gewoon niet willen komen naar een kolieker... zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hij heeft minimaal 1 x al een berisping gehad van het medisch tuchtcollege.
Het is wel zo met hem dat mensen OF met m weglopen, OF een boedhekel aan m hebben.
Moet wel bekennen dat het veelal dezelfde types zijn die met hem weglopen.
En hij heeft wel een zwak voor mooie blonde dames.
Mchll__ schreef:Vind hem super, ben het wel eens dat zijn manier van communiseren niet de beste manier is maar hij is recht door zee en zegt waar het op staat. Zolang je hem gewoon laat uitpraten en vragen stelt na zijn verhaal en hem niet onderbreekt niks aan de hand
Mijn vorige paard geprobeerd te genezen van een hoefgewrichtsontsteking nadat de behandeling niet aan sloeg werd mij duidelijk verteld dat meer behandelingen geen zin hadden en zonde van mijn geld zouden zijn, tuurlijk op dat moment komt het hard aan maar achteraf ben ik wel blij dat hij zo eerlijk is geweest.
Ik heb zelf Annemarie (zijn vrouw) al 2 jaar als fysio/ostheopaat/da voor op stal (meerdere stalgenoten hebben haar) maar als er ? zijn wordt het altijd verder onderzocht door Jos op de kliniek. Zij is echt ge-wel-dig het tegenovergestelde van Jos qua communiseren etc :p
TS sterkte met je paard, hoop dat je snel duidelijkheid kan krijgen over de situatie (of dit nou bij Jos is of bij iemand anders)