ervaringen gezocht deonlineruitershop

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

ervaringen gezocht deonlineruitershop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 12:37

aangezien ik en een andere bokster een paar dagen geleden te horen hadden gekregen dat wij wat gewonnen hadden met een prijsvraag van de "onlineruitershop" van april moesten wij verzendkosten overmaken dit hebben wij beide netjes gedaan en ook de maten door gegeven van de prijzen die we gewonnen zouden hebben.

maar nu hebben wij al een paar dagen geen gehoor gekregen aan onze mails en wij vroegen ons af of er meer mensen waren die aan prijsvragen hebben meegedaan en of die hun gewonnen spullen uiteindelijk hebben gehad.

Leo

Re: ervaringen gezocht deonlineruitershop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 12:47

PP --> ED

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 13:13

Ze heeft mijn pb gelezen maar nuet beantwoord!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 13:17

mijne dus ook gelezen en niks geen andwoord terug en ook op de gewone mail word niet gereageerd...

heb net even een vraag aan een mod gestuurd waar we heen kunnen op bokt bij mogelijke oplichting

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 13:32

Zal het echt?
ik houd dit even in de gaten want ik had wel mee gedaan met de vraagprijs, maar dan weet ik iniedergeval voor de volgende x als ze iets starten dat ik daar niet aan mee doe.
Wel appart dat ze niet antwoord..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 13:41

dat vinden wij dus ook ze reageert opeens op geen enkele mail (gewone mail) of op bokt(pb) totaal niet...
biggers heb je gepbt over het feit dat ik een mod heb gevraagd over hoe en wat

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 13:46

Lijkt me toch sterk dat ze jullie oplicht voor verzendkosten van hooguit 6 euro nogwat. Mischien een beetje geduld hebben ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 13:54

Blabla1980 schreef:
Lijkt me toch sterk dat ze jullie oplicht voor verzendkosten van hooguit 6 euro nogwat. Mischien een beetje geduld hebben ;)

:= nou ja als ze dat bij meerdere bokkers doet dan wil t wel want had ook gelezen dat mensen van de prijsvraag van maart/april geen spullen hadden gehad en dat ze ook niet meer reageerde op mails en pb's ik wacht het ook nog even af tot na t weekend maar ik vind het steilloos

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:20

ik lees even mee want ik had ook dinge gewonnen maar niks ontvangen.. schijnbaar krijg je t alleen als je ook wat besteld daar... ?

En als inderdaad 50 mensen 5 euro overmaken ja kijk heb ze toch weer zakcentje...
ikwacht af of mensen wat ontvangen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:29

Dat is toch alweer 250 in de maand.
Krijg je alleen je prijs als je het besteld? :oo

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:35

ik geloof als je besteld ook maar iets van die website dat je dan pas je prijs krijgt...

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:37

Mioux schreef:
ik geloof als je besteld ook maar iets van die website dat je dan pas je prijs krijgt...

Sommige? krijgen een kortingsbon, en daarvoor moet je eerst iets bestellen.
Heb je een "echte" prijs gewonnen, dan hoef je alleen maar de verzendkosten betalen (zodat ze de prijs kunnen opsturen).

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:42

Ik heb beide gehad, maar heb nog niks ontvangen of gehoord, ja zoiets van dat je iets moest bestelle nen t bij je bestelling mee kwam

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:10

Als het zo is dat je je prijs pas krijgt bij een bestelling zou je geen verzendkosten over moeten maken neem ik aan.
Dat vind ik sowieso een beetje raar als je een prijs wint? :? Als je toch een prijs weggeeft kan je de verzondkosten toch ook wel betalen. Beetje raar.....

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:12

Daar kan ik het nog een beetje begrijpen, maar alle PB's en mails negeren is toch wel ernstig, vind ik.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:13

ik wacht mooi af tot michella ook bekent als uria reageerd voor ik ook maar ENIGE dingen ga bestellen of betalen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 16:13

cp112 schreef:
Als het zo is dat je je prijs pas krijgt bij een bestelling zou je geen verzendkosten over moeten maken neem ik aan.
Dat vind ik sowieso een beetje raar als je een prijs wint? :? Als je toch een prijs weggeeft kan je de verzondkosten toch ook wel betalen. Beetje raar.....

ergens in me achterhoofd klopte dat ook niet helemaal maja ze zij van ja dan kunnen we meer prijzen weggeven als we enkel verzendkosten vragen := en tjah nieuwe fleece deken voor 5 euro dan is nooit weg natuurlijk...

maar dan zou ik liever me geld terug willen als ik eerst iets had moeten bestellen en gewoon reactie op me mail

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:15

Moderatoropmerking:
Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan en zullen worden verwijderd.
En nog even voor de duidelijkheid: Alleen ervaringen uit de eerste hand zijn toegestaan op Bokt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:17

NathalietjeB schreef:
cp112 schreef:

ergens in me achterhoofd klopte dat ook niet helemaal maja ze zij van ja dan kunnen we meer prijzen weggeven als we enkel verzendkosten vragen := en tjah nieuwe fleece deken voor 5 euro dan is nooit weg natuurlijk...

maar dan zou ik liever me geld terug willen als ik eerst iets had moeten bestellen en gewoon reactie op me mail

Precies, dat wil ik mijn geld ook nog liever terug, dan dat ik daar wat bestel!
Als ze nu gewoon een PB geeft of een mail met een redenatie ben ik deels al tevreden.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 16:34

Mioux ken jij haar?? dat je dr naam weet?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-05-12 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Off topic verwijderd.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:10

Ze heeft haar naam in de email gezet naar mij toe, weet niet haar volledige naam geloof ik, zowiezo mag ik die hier niet plaatsen wegens privacy natuurlijk.

Maar had haar al eerder gesproken om te kijken wat het kost als ik met die kortingsbon bestelde, heb nog niks besteld of betaald.
Maar toen zou ik ook een fleece deken hebben gewonnen maar heb nog niks overgemaakt omdat ik eerst wil kijken hoe het bij andere gaat.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:12

Nog geen bericht. Denk ook niet dat ik die nog zal krijgen :n

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 17:30

naam en toenaam zijn al bekend en ook volgens mij de adres gegevens van deze vrouw zijn bij ons op dit moment bekend...mocht ik na t weekend nog niks gehoord hebben gaat er even een belletje naar deze mevrouw en anders ga ik fijn even langs...(lang leven adres gegevens op het internet met internetbankieren) en dan even verder googlen en tada je heb alles *\o/*

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:46

ja het opzoeken is zo makkelijk tegenwoordig, dat bedriegers en oplichters dat vergeten :D

Angelique81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 18:22

Ik had ook een fleedeken gewonnen. Heb een email gestuurd met de maat van de deken die ik graag wilde. Gelukkig nog geen geld overgemaakt.
Het is 3 dagen geleden dat ik die email verstuurd had en heb ook niets meer gehoord :?