Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Blabla1980 schreef:Lijkt me toch sterk dat ze jullie oplicht voor verzendkosten van hooguit 6 euro nogwat. Mischien een beetje geduld hebben
cp112 schreef:Als het zo is dat je je prijs pas krijgt bij een bestelling zou je geen verzendkosten over moeten maken neem ik aan.
Dat vind ik sowieso een beetje raar als je een prijs wint?Als je toch een prijs weggeeft kan je de verzondkosten toch ook wel betalen. Beetje raar.....
NathalietjeB schreef:cp112 schreef:Als het zo is dat je je prijs pas krijgt bij een bestelling zou je geen verzendkosten over moeten maken neem ik aan.
Dat vind ik sowieso een beetje raar als je een prijs wint?Als je toch een prijs weggeeft kan je de verzondkosten toch ook wel betalen. Beetje raar.....
ergens in me achterhoofd klopte dat ook niet helemaal maja ze zij van ja dan kunnen we meer prijzen weggeven als we enkel verzendkosten vragenen tjah nieuwe fleece deken voor 5 euro dan is nooit weg natuurlijk...
maar dan zou ik liever me geld terug willen als ik eerst iets had moeten bestellen en gewoon reactie op me mail