Misschien hadden jullie al in mijn andere topic gelezen dat er misschien een paardje voor mij gaat komen
. Nu hebben we een tijdje gepraat en kwam er naar voren dat mijn moeder wel zou helpen enkel en alleen het paard dicht bij ons is en de stalling niet veel kost. Nu dacht ik meteen aan stal Wennekers maar met vol pension is dat €300,- wat mijn moeder toch iets te duur vind omdat er ook nog andere kosten bijkomen. Mijn vader vond het maar helemaal niets ( hij is een echte botenfan ) maar ik weet bijna zeker als mijn moeder en ik er voor gaan zal hij ermee instemmen. Nu rij ik nog maar een paar weekjes.. 1x in de week waarvan ik baal want ik zou veel meer willen rijden. Het liefste elke dag
. Nu begrijp ik volkomen dat mensen met verzorgpony's/paarden niet een net pas ruiter op hun paard hebben. Daarom kwam ik met het voorstel om een heel betrouwbaar lief leerpaard te gaan kopen. Nu ik al schreef is €300,- wat veel voor stalling alleen. Nu heb ik wat lopen googlen en vond niet veel pensions op internet maar ik vrij zeker dat er veel meer zijn in Aalsmeer. Maar welke? Dar heb ik dus jullie hulp bij nodig en het liefste zelfs ervaringen van de mensen die daar hun paard hebben staan. Oja, een erg belangrijk punt is dat er wel WEIDEGANG moet zijn, ik wil namelijk dat als ik op school zit mijn paardje lekker buiten kan staan inplaats van in een warme stal. Alvast bedankt voor jullie tips.
Estelle.

Voor een goede stal betaal je nou eenmaal wel een aardig bedrag en dan nog is het voor pensioneigenaren vaak geen enorme vetpot hoor