Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frantic schreef:In het topic dat aangehaald wordt is sprake van een hond die zich niet laat benaderen en 1 keer gezien is door de TS. Wie weet is het gewoon een buurhond die aan de scharrel is?
Conclusies kan je nooit maken n.a.v 1 kant van een verhaal.
intel_1x schreef:144 is nog maar net in leven geroepen en heeft missch wat opstartproblemen. Met zoveel negativiteit zaaien heb je eerder kans dat het weer stopt en dat iig geen enkel dier meer geholpen wordt.
En als ik ze thuis op bezoek zou krijgen heb ik niets te verbergen en sta ik ze netjes te woord.
antje_vip schreef:Ja eigenlijk wel, ik hoor namelijk alleen maar negativiteit rondom dit soort organisaties. Mijn beeld is dat ze wel hun hand ophouden voor geld, maar van dat geld wordt er amper wat voor dieren gedaan waar het eigenlijk voor bedoeld is. Zij verdienen een flink salaris van de binnengekomen giften en ondertussen de dieren maar lijden. Dan gaat mijn rechtvaardigheid spreken.
Maar misschien voor de nuancering... ik ben nu ook wel benieuwd naar positieve kanten, ik wist alleen niet dat die bestonden. Het kan ook zijn dat ik te snel geoordeeld heb