ik kom per 10 december te wonen in Rotterdam aan de noordkant (Hillegersberg). Ik ben op zoek naar een stal voor mijn paard. Ik heb al zitten googlen en op bokt gezocht, en was tot de conclusie gekomen dat de Ypenburghoeve het meest geschikt zou zijn, maar dat viel een beetje tegen toen ik ging kijken vandaag. Dus nu ben ik een beetje teleurgesteld/radeloos want ik wil wel een goede stal voor Darwin en de tijd begint te dringen. Ik kom uit Eindhoven dus weet hier niets te zitten

Mijn enige eisen:
1. Dagelijks, ook in het winterseizoen, mijn paard voor minimaal 3 uur buiten zetten (dus niet dat je dit zelf moet doen). Ik vind het ook goed als er geregeld is dat dit onderling wordt gedaan.
2. Een goed berijdbare bak, liefst gedraineerd en een grote afmeting. Binnenbak hoeft niet per se.
3. Goede kwaliteit ruwvoer dat minimaal 2x per dag in ruime hoeveelheid wordt gevoerd.
4. Nette mensen, nette stal (liever geen slordige/aftandse bedoeling

5. Maximaal 350 euro per maand.
Zelf mesten is geen probleem.
Ik heb net stal Palexini gebeld, maar daar moet je hem zelf buiten zetten, mag hij maar 1 uur buiten, en is het stalgeld 410 euro. Quite shocking

BVD