Wie van jullie heeft ervaringen met bestellen bij de webshop van Huppa Ruitersport?
Op 26 september heb ik daar een Wintec 500 cair dressuurzadel besteld, ik kreeg de melding al wel dat de levertijd tussen de 4 en 14 werkdagen zou duren dus dat vond ik in eerste instantie niet zo n probleem.
Mail contact ging in eerste instantie soepel,
echter attendeerde ik dat ik dit weekend het zadel echt wel in huis wilde hebben aangezien ik morgen wedstrijd heb en geen goed passend zadel voor mijn paard heb...
dit was geen probleem...
Echter mailde ik na een dag of 16 waar het zadel bleef en er werd mij verteld dat er een communicatie fout was en het zadel rechtstreeks via de fabriek uit duitsland opgestuurd zou worden naar mij...ik zou nog horen wanneer het zadel op de post gegaan was..
na enkele dagen nog geen reaktie dus ik ging weer mailen....
Dit keer kreeg ik een korte reaktie terug dat het zadel onderweg was en ik hem ieder moment kon verwachten....
dit is nu 10 dagen geleden....
dus ik begon hem een beetje te knijpen...
Ik mailde weer met welk bedrijf het zadel verstuurd zou worden maar daar kreeg ik geen reaktie op...
de dagen erna heb ik ook weer getracht mail contact te krijgen maar iedere reaktie bleef uit...
Ook hebben wij al een aantal keer getracht te bellen maar ook hier wordt niet opgenomen...
Meer mensen die onlangs besteld hebben bij Huppa??