Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suusie22 schreef:ik vond het gewoon raar,, ik kan niet terug.. het is 30 km rijden.. en ik kreeg mama vanmorgen al zo moeilijk mee.
maar het gaat mij om het idee
lin_ schreef:Ik heb gisteren in heemskerk gewoon de lickit gratis gekregen.
Zou toch even bellen of mailen.
ook welk filiaal a.u.b.
. Achteraf had ik dus recht op een zak koekjes. Zal ik maar niet aan mijn paarden vertellen. Sturen ze me vast terug om het alsnog op te halen.
Aukelizzy schreef:Ben vanmorgen ook in EJ heemskerk geweest maar ik heb ook niets gekregen. Ik ben ook zo'n muts die daar niet op let en heb er dus ook niet naar gevraagd.. Achteraf had ik dus recht op een zak koekjes. Zal ik maar niet aan mijn paarden vertellen. Sturen ze me vast terug om het alsnog op te halen.
MagicDay schreef:Ik vind de EJ een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende winkel!! Ga er nooit meer heen, nadat ze in Eindhoven moeilijk deden om een wedstrijdjasje te bestellen in 1 maat groter...ben naar CVS ruitersport gegaan, super service en heel gezellig!!
On topic, idd de volgende keer dat je zeker van je zaak bent even vriedelijk doch dwingend vragen of ze de website even nakijken aan de kassa!! Komt goed, ben er alleen bang voor dat ze die lickit niet op gaan sturen
MagicDay schreef:Ik vind de EJ een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende winkel!! Ga er nooit meer heen, nadat ze in Eindhoven moeilijk deden om een wedstrijdjasje te bestellen in 1 maat groter...ga eigenlijk altijd naar CVS ruitersport, super service en heel gezellig!!
On topic, idd de volgende keer dat je zeker van je zaak bent even vriedelijk doch dwingend vragen of ze de website even nakijken aan de kassa!! Komt goed, ben er alleen bang voor dat ze die lickit niet op gaan sturen

nou wou ik dus pr pro max voor achter maar die hadden ze niet dus ik gevraagt of ze die konden bestellen en of die actie dan zou gelden. Jaa hoor dat was geen probleem! Echter moet ik wel 7 euro aan verzendkosten betalen omdat hun hun vooraard niet in orde hebben