Epplejeck

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 13:37

Hey bokkers,,

ik weet niet of het goed staat,, anders mag het verplaatst worden

ik was vanmorgen bij de epplejeck,, en had voor 105 euro aan spullen gekocht.

ik had een mail gekregen met de actie die geldig is t/m dinsdag 4 oktober (dierendag)
deze actie staat ook vermeld op de site..

bij bestedig tot 50 krijg je paardensnoepjes cadeau
bij besteding vanaf 50 een likit gratis
bij besteding vanaf 100 euro een hymalaya liksteen cadeau..

ik had voor 105 euro gekocht, vroeg bij de kassa naar de actie,, zegt ze: nee,, dat is alleen geldig OP dierendag. op de site staat TOT EN MET..

ik vind dit dus raar.. zijn er meer bokkers die dit te horen hebben gekregen? of heb je wel wat meegekregen?

www.ej.nl hier staat ook op t/m dinsdag 4 oktober 2011

ik ben benieuwd...

moelly

Re: Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:39

Als je dat likblok toch zó graag wilt hebben, ik zou zeggen: terug gaan met bonnetje en printscreen van de actie.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:40

Raar hoor, ik zou terug gaan of bellen en het zeggen terug gaan naar de winkel, en de cadeaus ophalen

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:42

Misschien even naar het hoofdkantoor bellen zodat je zeker weet dat je het krijgt en dan kun je alsnog terug gaan. Of dat ze je een tegoedbon sturen zodat je hem op een later datum gaat halen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 13:42

ik vond het gewoon raar,, ik kan niet terug.. het is 30 km rijden.. en ik kreeg mama vanmorgen al zo moeilijk mee.

maar het gaat mij om het idee

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:42

Als op de site staat tot en met vind ik dat ik ook tot en met moet zijn..
Ik had de kassierster eventjes vriendelijk gevraagd de website te checken.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:43

Suusie22 schreef:
ik vond het gewoon raar,, ik kan niet terug.. het is 30 km rijden.. en ik kreeg mama vanmorgen al zo moeilijk mee.

dan ben je hun op, maak je een foto van de kassabon + de actie, mail je die naar hun, en dan hopen dat ze het opsturen :o

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:44

Suusie22 schreef:

Daarom zou ik even bellen met het hoofdkantoor en zegen dat het te ver is om terug te rijden maar dat ze je een tegoedbon kunnen sturen zodat je alsnog als je nog eens gaat het dan gratis mee kunt nemen. Of dat ze hem gewoon gratis opsturen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 13:44

zou ik misschien een mail kunnen sturen? of is dat raar?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:45

Suusie22 schreef:

Nee natuurlijk is dat niet raar :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:45

Suusie22 schreef:

Kun je ook doen maar ik zou eerder bellen heb je direct antwoord anders moet je weer wachten op een mail terug end.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 13:54

hebben meer bokkers dit te horen gekregen bij de kassa? of had niemand verder een probleem?

ik heb een mail gestuurd

summerHF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 14:25

Ik zou zeker bellen!! op de site staat duidelijk vermeld tot en met dinsdag! (denk dat ik haar ter plekke op de site zou hebben laten kijken!) misschien is ze wel verkeerd voorgelicht.

zou het hoofdkantoor eens bellen en kijken of je zoe iets kunt regelen

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:29

Ik heb gisteren in heemskerk gewoon de lickit gratis gekregen.
Zou toch even bellen of mailen.

MicOud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:33

Op de website staat inderdaad dat de actie t/m 4 oktober is, dus zou inderdaad ook even bellen. Ik heb online wat besteld, dus ben benieuwd of er bij mij ook iets bijzit...

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 15:40

lin_ schreef:
Ik heb gisteren in heemskerk gewoon de lickit gratis gekregen.
Zou toch even bellen of mailen.

mooi dat ik weet dat anderen het wel hebben gekregen...

ik ben benieuwd wanneer ze terug mailen. ik denk zelf maandag maar ik hou jullie zeker even op de hoogte!

mensen die wel of niet wat hebben ontvangen,, zet het hier maar neer.. :D ook welk filiaal a.u.b. ;)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 21:17

Ben vanmorgen ook in EJ heemskerk geweest maar ik heb ook niets gekregen. Ik ben ook zo'n muts die daar niet op let en heb er dus ook niet naar gevraagd. :Y) . Achteraf had ik dus recht op een zak koekjes. Zal ik maar niet aan mijn paarden vertellen. Sturen ze me vast terug om het alsnog op te halen. }>

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 21:23

Filiaal Groningen vanmiddag kreeg ik het wel. Ik kwam mijn jas ophalen (was besteld). Wist niets van die hele actie trouwens, kreeg er een lickit bij zonder te vragen.
Zag vanavond pas in mijn mail dat dit een actie was vanwege dierendag.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 22:00

Aukelizzy schreef:
Ben vanmorgen ook in EJ heemskerk geweest maar ik heb ook niets gekregen. Ik ben ook zo'n muts die daar niet op let en heb er dus ook niet naar gevraagd. :Y) . Achteraf had ik dus recht op een zak koekjes. Zal ik maar niet aan mijn paarden vertellen. Sturen ze me vast terug om het alsnog op te halen. }>

stuur anders ook een mail,, misschien gaan ze de verkopers dan ook beter informeren....

want ik vind het niet kunnen, dan beloven ze wat,, en krijg je het niet

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 22:01

blingpiggy schreef:
Filiaal Groningen vanmiddag kreeg ik het wel. Ik kwam mijn jas ophalen (was besteld). Wist niets van die hele actie trouwens, kreeg er een lickit bij zonder te vragen.
Zag vanavond pas in mijn mail dat dit een actie was vanwege dierendag.

dat is wel netjes :D

miriam2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 22:08

ej heeft in bijna elke winkel internet!! als je niet je gelijk krijgt van hun laat ze dan zelf op de site kijken.
ik was niet eerder weggegaan voor ik die spullen had!!!!

ik vind ej altijd wel moeilijk doen ook met dekens als je terug komt verzinnen altijd wel een smoes om geen geld terug te geven

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 22:12

ik ben nu met een bokker alle rare dingen aan het uitwisselen...

zo ook dat er op een rijbroek een kaartje zat van 85,95 en dat de kassa 95,95 aangaf... en dat ik dat ook al eens bij een cap had gehad... echt weirddd

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 22:17

Ik vind de EJ een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende winkel!! Ga er nooit meer heen, nadat ze in Eindhoven moeilijk deden om een wedstrijdjasje te bestellen in 1 maat groter...ga eigenlijk altijd naar CVS ruitersport, super service en heel gezellig!!

On topic, idd de volgende keer dat je zeker van je zaak bent even vriedelijk doch dwingend vragen of ze de website even nakijken aan de kassa!! Komt goed, ben er alleen bang voor dat ze die lickit niet op gaan sturen :=

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 22:19

MagicDay schreef:
Ik vind de EJ een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende winkel!! Ga er nooit meer heen, nadat ze in Eindhoven moeilijk deden om een wedstrijdjasje te bestellen in 1 maat groter...ben naar CVS ruitersport gegaan, super service en heel gezellig!!

On topic, idd de volgende keer dat je zeker van je zaak bent even vriedelijk doch dwingend vragen of ze de website even nakijken aan de kassa!! Komt goed, ben er alleen bang voor dat ze die lickit niet op gaan sturen :=

tja voor de EJ moet ik nog 20 km verder reizen ook dan naar een kleinere ruitersport zaak,, ik denk niet dat ik zosnel meer naar EJ ga...
dan betaal ik liever iets meer,, maar dan heb je ook eerlijke mensen en mensen die gewoon wel goed advies kunnen geven...

ik hoop dat ze zo eerlijk en een beetje service hebben dat ze die himalaya liksteen alsnog gaan sturen.. al betwijfel ik het inderdaad....

meer ervaringen met EJ??

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 23:36

MagicDay schreef:
Ik vind de EJ een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende winkel!! Ga er nooit meer heen, nadat ze in Eindhoven moeilijk deden om een wedstrijdjasje te bestellen in 1 maat groter...ga eigenlijk altijd naar CVS ruitersport, super service en heel gezellig!!

Jup hier ook :j
met die 3 halen 2 betalen dingen hadden ze zowat niks in de winkel := nou wou ik dus pr pro max voor achter maar die hadden ze niet dus ik gevraagt of ze die konden bestellen en of die actie dan zou gelden. Jaa hoor dat was geen probleem! Echter moet ik wel 7 euro aan verzendkosten betalen omdat hun hun vooraard niet in orde hebben 8)7
dus OF ik moet er heen wat 40km ofzo weg is. Dan sturen ze het dus naar het filiaal en dan moet ik het komen ophalen... Kunnen ze het toch netzogoed direct naar mij sturen :roll:
Of ze sturen het naar me huis waar ik voor moet betalen..

vooraad in heemskerk is altijd wel barslecht als ik eerlijk ben.. Altijd als ze leuke acties hebben hebben ze wat ik wil niet meer :n