Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Polly schreef:ik kan je niet helpen met voeren maar is het een idee om iemand erbij te vragen mét pony die de ochtenden wil voeren.
Zo doe ik het ook, heb eigen land en voer in principe 2x daags maar op mijn werkdagen (2 vaste dagen) voert het meisje wat haar pony bij mij heeft staan...
Sodeletuut schreef:Is het niet mogelijk een slowfeeder te maken en daar 1x per dag een flink pak hooi in te doen, zodat ze er de hele dag mee kunnen?
Ze krijgen namelijk alleen maar ruwvoer en dat is kuil vanaf zo'n grote zwarte rol
Ze krijgen echt een gigantische baal hooi. JessAndHope schreef:Sodeletuut schreef:Is het niet mogelijk een slowfeeder te maken en daar 1x per dag een flink pak hooi in te doen, zodat ze er de hele dag mee kunnen?
Ze krijgen echt heel veel hoorZe krijgen namelijk alleen maar ruwvoer en dat is kuil vanaf zo'n grote zwarte rol
Ze krijgen echt een gigantische baal hooi.
Sodeletuut schreef:JessAndHope schreef:
Ze krijgen echt heel veel hoorZe krijgen namelijk alleen maar ruwvoer en dat is kuil vanaf zo'n grote zwarte rol
Ze krijgen echt een gigantische baal hooi.
Zo bedoel ik het ook niet hoor, ik geloof je wel dat ze genoeg krijgen, maar als je zoiets kan maken zodat ze het meer over de dag verdelen, hoef je misschien maar 1x per dag heen..
Hij is 8 ofzo maar gedraagd zich als een veulen
F_Orumster schreef:Jeej, wat een pakket.
Ik woon aan de andere kant van nl dus kan niks voor je betekenen.
Is er misscien een oudere man, met bv zo'n tuintje, die dit leuk zou vinden?
Eigenaresse van het huis wat er naast staa kan het niet doen ivm haar gezondheid.
Moet wss geopereerd worden aan mn miniscus
Word echt steeds gezelliger JessAndHope schreef:Dan zijn ze binnen een paar dagen tonnetje rondAnders had ik de hele baal wel neer gezet (heb ik al eens gedaan en ze leken wel drachtig
)

Ben ik bang voor
Andere reacties zijn niet toegestaan.minka schreef:Denk dat het moeilijk is om iemand te vinden die dit dag in dag uit, weer of geen weer voor je kan doen als er niks tegenover staat. Is voor de lange termijn een pensionstalling voor je paarden geen oplossing, want ik neem aan dat uitmesten ook niet bevoordelijk is voor je reuma?
Dit kost teveel geld (ben arbeidsongeschikt, dus waar ik nu sta is het al een hele opgave om het op te hoesten). Uitmesten is inderdaad ook niet fijn, maar gelukkig sstaan ze buiten en kan ik dat 1x in de zoveel dagen doen. En ik maak er verder ook geen punt van als iemand een keer niet kan of op vakantie wil ofzo, dat maakt me niet uit.
(ben nooit zo precies wat teugelgebruik betreft).
Vandaar dat het voor mij is: of houden, of inslapen...