Ben benieuwd of er meer mensen zijn die (de laatste tijd) slechte ervaringen hebben met Piaffe ruitersport.
Ik heb eind juli nieuwe Norton peesbeschermers besteld. Ik rij western en het zijn van die 3 in 1 beschermers met klittenband onder de kogel door.
Na 2 keer gebruiken liet van alle 4 de naad van de onderste sluiting los. Bij Piaffe vonden ze dat ik ze maar op moest sturen en dan zouden zij ze door sturen naar de leverancier. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan want ze waren nog geen 2 weken oud en ik zou ze weken kwijt zijn. Om een lang (heel lang over en weer mail) verhaal kort te houden...ik heb ze opgestuurd naar Piaffe...mocht de 6,75 euro zelf betalen en kreeg ze "gerepareerd" terug. Na 1 keer gebruiken lieten de andere naden los en nu 1 week nadat ik ze retour heb gekregen liggen ze weer bij de schoenmaker om helemaal rondom te laten stikken. Piaffe is ook nog in de veronderstelling dat ze het netjes opgelost hebben. Ongelooflijk...wat een bedrijf. Voor mij nooit maar dan ook nooit meer een bestelling bij Piaffe. Nu ben ik op zoek naar echt kwalitatief goede peesbeschermers en betaal liever het dubbele...dus waarschijnlijk worden het toch Professional's Choice beschermers...kost wat...maar dan heb je ook wat. Dit was een duur probeersel met slechte afloop.