Goede zadel passer gezocht omgeving Noord Holland Noord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tropico

Goede zadel passer gezocht omgeving Noord Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 20:50

De topic titel geeft al aardig aan waar ik naar opzoek ben.

Ik zie door de bomen het bos niet meer... Dan denk ik dat ik een goede zadelpasser heb gevonden, kijk ik
op bokt of Google de naam en zie ik alleen maar negatieve verhalen over lange levertijden, slechte service ect.

Dus ik zou zeggen brand los, welke zadel passer is goed, klantvriendelijk en niet te beroerd om, mocht het zadel
uiteindelijk toch niet passen samen tot een oplossing te komen. Graag zou ik ervaringen horen en eventueel mocht
er een website zijn deze graag hebben.

Ik weet dat je bij elke zadelpasser wel negatieve verhalen heb, maar je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.
Mijn budget ligt rond de 1500/1800 euro.

Als je een goede zadelpasser kent die buiten noord holland noord zit, ook die zijn van harte welkom :D

Alvast ontzettend bedankt _/-\o_

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:35

De gouden naald is écht een aanrader!
Ik heb mijn zadel ook bij hem gekocht en hij is heel klantvriendelijk en verkoopt echt geen zadel als het net aan niet past. En anders kan hij hem volgens mij vaak ook aan passen. Zijn winkel zit in sint maarten ;)
ik kom zelf uit westerland, dat ken je waarschijnlijk wel.

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:41

Ik heb over Labib (van de gouden naald) weer geen goede verhalen gehoord.

Zeker zou ik niet gaan naar MR Ruiterhuis uit middenmeer: doen zich voor als goed, maar zodra je zadel niet past duurt het lang
voordat er iemand komt, de verkoper kan erg driftig en ongeduldig zijn. Zadel paste na 10x rijden niet meer en was al 5x opgevuld in een jaar tijd --> wol bleek er gewoon ingepropt te en je was je zadel 3 dagen kwijt. Geen aanrader...!!

Mizsz_Kitty

Re: Goede zadel passer gezocht omgeving Noord Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:42

stubenitsky uit heemskerk. verkoopt alleen als het perfect past.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:44

De gouden naald en Stubenitsky hoor ik goeie dingen over. Stubenitsky is ook best goedkoop volgens mij, dus dat is ook nog is mooi meegenomen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:38

Lotteettol schreef:

Zeker zou ik niet gaan naar MR Ruiterhuis uit middenmeer: doen zich voor als goed, maar zodra je zadel niet past duurt het lang
voordat er iemand komt, de verkoper kan erg driftig en ongeduldig zijn. Zadel paste na 10x rijden niet meer en was al 5x opgevuld in een jaar tijd --> wol bleek er gewoon ingepropt te en je was je zadel 3 dagen kwijt. Geen aanrader...!!

Mag ik dan weten welke verhalen jij hebt gehoord over labib?

Over MR ruiterhuis ben ik het met je eens ;)

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:42

huh labib, is toch die van vroegop? (iig 5 jaar terug)

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:45

lahbib is nu van de gouden naald in ieder geval. Mijn vriendin is zeer correct door hem geholpen, hij is ik weet niet hoeveel keer teruggekomen voor haar zadel en heeft zonder al te veel kosten voor haar, haar verschillende zadels een paar weken laten proberen. Zij is door hem super geholpen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:45

geen idee het zo wel kunnen denk ik maar hij heeft nu zijn eigen winkel

mylene32

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:47

Zeker niet zeggen dat je zoveel te besteden hebt.

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:51

Het zal wel dezelfde Labib zijn als van Vroegop van 5 jaar geleden, die naam komt natuurlijk niet zo veel voor :D Ik ben toen ook door hem geholpen. Ik heb super goede ervaringen met hem! Ik had echt een probleem-rug-pony en hij heeft echt z'n best gedaan, zadels helemaal aangepast, en als het toch nog niet helemaal goed was bracht hij geen kosten in rekening. Ik kreeg gewoon echt 't gevoel dat ie z'n best deed en erg goed meedacht met het gedoe rond het zadels passen bij mijn pony!

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 12:30

_KellyAV schreef:
Lotteettol schreef:

Mag ik dan weten welke verhalen jij hebt gehoord over labib?

Over MR ruiterhuis ben ik het met je eens ;)

Geen goed passende zadels verkopen, heeft de winkel aan zijn zoons overgelaten die er weinig verstand van hebben. Misschien is dat in de tussentijd anders. Toen ik een keer belde was het gelijk over allerlei dure merken toen ik vroeg of ik een zadel kon passen en had hij niet veel tijd (klonk ook beetje ongeduldig) voor mij.
Toen ik mijn zadel een keer bij iemand anders liet nakijken (omdat hij weer niet goed paste) bleek deze door degenen waar ik mijn zadel had gekocht te zijn uitbesteed aan Labib --> allemaal proppen in het zadel, totaal niet vakkundig gedaan

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 12:34

Ik heb goede ervaringen met Equipas Zadelservice in Venhuizen!
Eerlijk en klantvriendelijk, als iets niet past wat ze in de verkoop hebben zullen het ook zelf zeggen.

http://www.equipaszadelservice.nl/

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 12:37

Heb goede ervaringen met happyhorseadvies.nl is een MSFC

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 18:07

Allemaal ontzettend bedankt voor de reactie´s.

Over de gouden naald heb ik inderdaad ook een hoop negatieve verhalen gehoor, onder andere haast, geen passend zadel aanmeten ect. dus dat word hem niet.

Romeo2007: Happyhorseadvies heb ik een email gestuurd alleen is zij nu nog op vakantie tot 4 sept. dus dat wacht ik even af daar heb ik namelijk ook al erg goede verhalen over gehoord bedankt.

Martie: Ik heb jouw link even bekeken en dat ziet er ook allemaal goed uit, dus haar ga ik ook even een email sturen, bedankt.

Mochten er meer mensen ervaring hebben met deze zadelpassers, chroom niet en vertel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:14

Hier ook over Labib alleen maar goede verhalen. (en is idd de Labib van Vroegop, heeft nu dus z'n eigen zaak in het Rijpje)
Velen bij ons op stal hebben hem laten komen/laten hem komen en altijd top geholpen. (haast etc. heb ik bij hem echt nog nooit gezien)

En ja, Ooteman sowieso nooit doen.

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:57

ik heb zelf een zadel van labib gehad, hij nam gewoon de tijd, en in de winkel zet hij zelfs thee/koffie ed, dat kan je van veel zaken niet zeggen :D hij verkoopt gewoon goede merken, die van mij hoefde niet aangepast dus heb daar geen ervaringen mee

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:57

ooteman verkoopt niet passende zadels...

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:01

Ik heb qua opvullen met labib echt een hele slechte ervaring. die zou ik persoonlijk dus nooit nemen, maar ken er geen een om heel eerlijk te zijn waar ik echt enthousiast over ben...

Zoraida_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:05

Ik heb zelf onwijs goede ervaring met Melanie van Epplejeck heemskerk.
Mijn merrie heeft slechte ervaringen gehad met zadels, ze nam alle tijd en had veel geduld om het zadel te passen.
De gouden naald zou ik ook niet heen gaan, hoor ik alleen maar slechte verhalen over..

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:15

Ik heb goede ervaringen met equestor en equimaro. Heb bij beide een zadel gekocht. Bij equestor miste ik alleen stukje service erna, maar over equimaro nog geen negatief woord te schrijven.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 06:23

ik heb zelf wel goede ervaringen met lahbib,en je leest ook zat positieve verhalen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:45

Zadelpasser gezocht dus dit is geen informatief topic, ik verplaats het daarom naar het juiste forum.
HAR-->EA-GZ Diensten.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:47

Ik zelf heb alleen maar goede ervaringen met Labib (Gouden Naald). Hij heeft ook tweedehands zadels.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:09

Ik ben héél tevreden over bestfit, heel geduldig. Komen met een hele bus vol zadels die aan jouw eisen voldoen en vinden het heel belangrijk dat het zadel zowel voor paard als ruiter werkt.